Hocam fanları açtıgımda direk soguyor ama açmassam direk en az 100derece normal bir amd kartı oyun oynarken
Eski ekran kartı, gayet normal. Benim de ekran kartım senin gibi eski, benim amd radeon hd 4750
tek fanlı ve büyük değil, 2006-2007 gibi yıllarda üretilmiş yanlış hatırlamıyorsam
senin de oldukça eski, benim şu an pc 2006 model bir pc, yaklaşık 11 senedir kullanıyorum bundan önce ki ekran kartımı amd radeon idi ama çok kötüydü, ses çıkarmazdı ama mc yi bile zor kaldırırdı

elime az para geçti, sıfır aldım ama eski aldım csgo, gta 4, sniper elite gibi oyunları kaldırıyor işlemci onlar izin verse gta 5 te açabilir
tek sorunu fan, fanı tek ve küçük pek işe yaramıyor, çalışıyorum zaten çalışıyorum ki düzgün bir parça takayım sende çalış para kazan ve parça al