3 Milyon TL'niz Olsaydı Neler Yapardınız? || İçeriye Girin :) ||

LordOfRavens

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Premium minecraft + özel yapım 64 GB ram bilgisayar + Bahçeli ev + kümes.
Geri kalan paranın yarısını saklardım yarısıyla civciv alıp konuyu açan kişinin evine tıkardım :D
 

TinecraftMurk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hepsini bir yere bağışlardım.Hakkım olmayan para beni bozar.(Ciddi şimdi öyle artist havalarındaymış gibi yazmıyorum hayat felsefem bu.)
 

Drag422

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
1 -minecraft premium hesap alırım
2- 1000mbps sınırsız internet alırım
3- ailemle kendi evimi yapmak için malzeme alırdım
4- kalanın çeğreğiyle steam hesabıma oyun doldururum
5- para gitmesin kalsın die site alırdım (bir site kurduğunuzda giren her kişi başına 5 tl kazanıyorsunuz :p )
6- gene para gitmesin die birsürü minecraft server alıp herkeze VIP'lik satardım
7- VE EN ÖNEMLİSİ ULTRA SÜPER Bİ BİLGİSAYAR ALIRDIM
8- okulu bırakırdım
9- hayatta kalma ve dövüş sanatlarıyla ilgili eğitimler alırdım
 

SonLahmacun

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
1-minecraft premium hesap alırım
2-çok güzel bi bilgisayar alırım
3-en az 20 oyun satın alırım
4-oyunlarda en güzel eşyaları satın alırım
5-hosting şirketi açarım
6-minecraftda her çeşit server kurarım
7-forum sitesi açarım
8-çok büyük 3 villa alırım
9-okulu bırakırım
10-tetikçi tutar bana kötü şeyler yapmış kişileri vurdururum
11-para basma makinesi alırım

12-bi şirket açarım
13-bikaç hacker tutar server ve sitelere saldırtırım
14-bikaç çeşit koleksiyon yaparım
15-gece hayatına başlarım
16-çoooooooooook hızlı internet alırım
 

ProfeniX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
1- Yeni nesil işlemci güzel bir bilgisayar alırdım. :D [ 10 bin dolar]
2- Steam'dan oyun alırdım bol bol :D [ 5 bin dolar]
3- Kendime triplex bir villa alırdım. Deniz manzaralı :D [230 bin dolar]
4- Kendime bodyguard alırdım :D [Yok ben anlaştım karın tokluğuna çalışırım diyor :D ]
5- Evin içine tabii ki eşya . Oyun konsolları lcdler falan filan :D [30 bin dolar]
6- 275 bin dolar olurdu yuvarlayalım 300 bin dolar. 200 bin dolarını ihtiyacı olan insanlara dağıtırdım.
İyi ki o kadar param yok çünkü kendime gelemezdim ve çok kendimi beğenmiş olurdum.
Fazla para şımartır insanı o yüzden ben böyle iyiyim. Kalsın :D
 

Excuted

-Calibre-
En iyi cevaplar
0
1- Yeni nesil işlemci güzel bir bilgisayar alırdım. :sırıtmak: [ 10 bin dolar]
2- Steam'dan oyun alırdım bol bol :sırıtmak: [ 5 bin dolar]
3- Kendime triplex bir villa alırdım. Deniz manzaralı :sırıtmak: [230 bin dolar]
4- Kendime bodyguard alırdım :sırıtmak: [Yok ben anlaştım karın tokluğuna çalışırım diyor :sırıtmak: ]
5- Evin içine tabii ki eşya . Oyun konsolları lcdler falan filan :sırıtmak: [30 bin dolar]
6- 275 bin dolar olurdu yuvarlayalım 300 bin dolar. 200 bin dolarını ihtiyacı olan insanlara dağıtırdım.
İyi ki o kadar param yok çünkü kendime gelemezdim ve çok kendimi beğenmiş olurdum.
Fazla para şımartır insanı o yüzden ben böyle iyiyim. Kalsın :sırıtmak:

800 tlye apartman dairesi var villayı 230'e alırsın... :sırıtmak:
 

RaptorEX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
alabildiğim kadar abur cubur yemekler hepsini alırdım işte
5 gift kod alırdım arkadaşlarıma dağıtırdım (en sevdiğim)
bilgisayar
akıllı telefon
okdar işte yemekler biterse gene alırız he bide koşu bandı o kadar kiloyu eritiriz :D
 

AxcelaD

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :

kendime okyanus karşısında güzel bir ev ve yazlık alırdım(1 milyon tl)
bir tane ferrari alırdım (500 bin tl)
kendime gerçekten iyi br bilgisayar alırdım(20 bin tl)
bir gamestudio açardım (500 bin tl)
gerçekten kaliteli bir hub server açardım 1000 tl (dedicadet nasıl yazılıyodu :p)
steamdaki tüm oyunlar (100 bin tl)

birde yat alırdım (300 bin tl)
gerisini fakirlere veya bir vakfa bağışlardım
 

RaptorEX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :

kendime okyanus karşısında güzel bir ev ve yazlık alırdım(1 milyon tl)
bir tane ferrari alırdım (500 bin tl)
kendime gerçekten iyi br bilgisayar alırdım(20 bin tl)
bir gamestudio açardım (500 bin tl)
gerçekten kaliteli bir hub server açardım 1000 tl (dedicadet nasıl yazılıyodu :p)
steamdaki tüm oyunlar (100 bin tl)

birde yat alırdım (300 bin tl)
gerisini fakirlere veya bir vakfa bağışlardım

stemda 1 ton gereksiz oyun var
 
Üst