Asosyellik

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
Para ve hastalık gibi olaylar işin içine girmediği sürece insan kendine nasıl davranacağını kendi seçer. Sen bilgisayar başında durup asosyal olmayı tercih etmişsin. Ben ise hem bilgisayar başında durmayı, hem de ortamları seçtim. Ve ortam parasını babamdan karşılamıyorum, bana Allah'ımın miras olarak verdiği gücü kullanarak karşılıyorum. Ve benim arkadaş çevrem 3 - 4 kişiden falan oluşuyor. Sınıfta 34 kişi var ve %99'luk kısmı kültürsüz ve saygısız insanlar. Benim özgüvenim doruk noktadadır ama kimseyle konuşmam.

Arkadaş çevresi nasıl bir şey sana söyleyeyim mi :

  • Serviste arka kısımda bir kız topluluğu vardır. Bunlar sürekli instagram ve facebook'dan bahseder ve serviste arsız bela şarkıları ile triplere girerler. Uzak durulması gereken tiptir.
  • Ve 1 - 2 tane artık kız tipleri vardır. Bunlar sürekli fake mesaj sesi yaparlar. Kendilerini Tumblr kızı sandıklarından sanki hayat çok zormuş gibi telefon ekranına bakıp "puff, off" çekerler. Amaçları dikkat çekmektir. Tehlikeli değillerdir.
  • Ve apaçi tipler vardır. Bunlar olmayan tipe bir jöle sürerler. Genellikle 3 - 4 kişilerdir ve arkadaşlarının sırtlarından tutarlar ve sarhoş havası vermek için sağa sola sallanarak gezerler. Bu bulaşıcıdır. Apaçi ile arkadaş olan körle yatan şaşı kalkar hesabı ona benzer. Uzak durulması gereken tiplerdir. Sigara içip havalı olduklarını sanırlar. Bazıları olay çıkartabilir ve ertesi gün "2 kişi bir okul basmışız piuff" lafı ile dikkat çekmeye çalışırlar.
  • Şaklaban tipler vardır. Bunlar sınıfın en arka sırasındadır. Ve sürekli espri yapmaya çalışırlar. Komik olduklarını ve kızları etkilediklerini sanarlar. Bunla arkadaşlık kuranlar kısa süre içinde bunlara benzer.
Kısacası her önüne gelenle arkadaşlık yapmak pişmanlıktır. Kız arkadaş da edinmemek lazım lise zamanları.

Karamsarlıktan göz gözü görmüyor @Rayandu ne sıktın buraya sen? Alınmaca gücenmece olmasın da bu yorumlar bana biraz kuşbakışı geldi. Gruplandırmayı kötü özelliklere göre yapma, (neredeyse) hiçkimsenin gruplaşırken adam akıllı izlenim bırakmadığını anlatmışsın.

Dediğim gibi, pek objektif bulmadım bunu. En azından eksikleri var. (Katılmıyorum anlamına da gelmiyor bu, son kısım gayet doğru.)
 

UcanKofte

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Para ve hastalık gibi olaylar işin içine girmediği sürece insan kendine nasıl davranacağını kendi seçer. Sen bilgisayar başında durup asosyal olmayı tercih etmişsin. Ben ise hem bilgisayar başında durmayı, hem de ortamları seçtim. Ve ortam parasını babamdan karşılamıyorum, bana Allah'ımın miras olarak verdiği gücü kullanarak karşılıyorum. Ve benim arkadaş çevrem 3 - 4 kişiden falan oluşuyor. Sınıfta 34 kişi var ve %99'luk kısmı kültürsüz ve saygısız insanlar. Benim özgüvenim doruk noktadadır ama kimseyle konuşmam.

Arkadaş çevresi nasıl bir şey sana söyleyeyim mi :

  • Serviste arka kısımda bir kız topluluğu vardır. Bunlar sürekli instagram ve facebook'dan bahseder ve serviste arsız bela şarkıları ile triplere girerler. Uzak durulması gereken tiptir.
  • Ve 1 - 2 tane artık kız tipleri vardır. Bunlar sürekli fake mesaj sesi yaparlar. Kendilerini Tumblr kızı sandıklarından sanki hayat çok zormuş gibi telefon ekranına bakıp "puff, off" çekerler. Amaçları dikkat çekmektir. Tehlikeli değillerdir.
  • Ve apaçi tipler vardır. Bunlar olmayan tipe bir jöle sürerler. Genellikle 3 - 4 kişilerdir ve arkadaşlarının sırtlarından tutarlar ve sarhoş havası vermek için sağa sola sallanarak gezerler. Bu bulaşıcıdır. Apaçi ile arkadaş olan körle yatan şaşı kalkar hesabı ona benzer. Uzak durulması gereken tiplerdir. Sigara içip havalı olduklarını sanırlar. Bazıları olay çıkartabilir ve ertesi gün "2 kişi bir okul basmışız piuff" lafı ile dikkat çekmeye çalışırlar.
  • Şaklaban tipler vardır. Bunlar sınıfın en arka sırasındadır. Ve sürekli espri yapmaya çalışırlar. Komik olduklarını ve kızları etkilediklerini sanarlar. Bunla arkadaşlık kuranlar kısa süre içinde bunlara benzer.
Kısacası her önüne gelenle arkadaşlık yapmak pişmanlıktır. Kız arkadaş da edinmemek lazım lise zamanları.
İnsanları sınıflandırman ,ne kadar kötü durumda olduğunu belli ediyor ,içler acısı.
 

adenzu54

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hayatı sevenler ve sevilenler yaşıyor dostum. Ne türde bir arkadaş olduğu veya ne türde bir çevre olduğu kimin umurunda? Sevdiklerin ve sevenlerin oldukça yaşarsın sonuçta.

Para ve hastalık gibi olaylar işin içine girmediği sürece insan kendine nasıl davranacağını kendi seçer. Sen bilgisayar başında durup asosyal olmayı tercih etmişsin. Ben ise hem bilgisayar başında durmayı, hem de ortamları seçtim. Ve ortam parasını babamdan karşılamıyorum, bana Allah'ımın miras olarak verdiği gücü kullanarak karşılıyorum. Ve benim arkadaş çevrem 3 - 4 kişiden falan oluşuyor. Sınıfta 34 kişi var ve %99'luk kısmı kültürsüz ve saygısız insanlar. Benim özgüvenim doruk noktadadır ama kimseyle konuşmam.

Arkadaş çevresi nasıl bir şey sana söyleyeyim mi :

  • Serviste arka kısımda bir kız topluluğu vardır. Bunlar sürekli instagram ve facebook'dan bahseder ve serviste arsız bela şarkıları ile triplere girerler. Uzak durulması gereken tiptir.
  • Ve 1 - 2 tane artık kız tipleri vardır. Bunlar sürekli fake mesaj sesi yaparlar. Kendilerini Tumblr kızı sandıklarından sanki hayat çok zormuş gibi telefon ekranına bakıp "puff, off" çekerler. Amaçları dikkat çekmektir. Tehlikeli değillerdir.
  • Ve apaçi tipler vardır. Bunlar olmayan tipe bir jöle sürerler. Genellikle 3 - 4 kişilerdir ve arkadaşlarının sırtlarından tutarlar ve sarhoş havası vermek için sağa sola sallanarak gezerler. Bu bulaşıcıdır. Apaçi ile arkadaş olan körle yatan şaşı kalkar hesabı ona benzer. Uzak durulması gereken tiplerdir. Sigara içip havalı olduklarını sanırlar. Bazıları olay çıkartabilir ve ertesi gün "2 kişi bir okul basmışız piuff" lafı ile dikkat çekmeye çalışırlar.
  • Şaklaban tipler vardır. Bunlar sınıfın en arka sırasındadır. Ve sürekli espri yapmaya çalışırlar. Komik olduklarını ve kızları etkilediklerini sanarlar. Bunla arkadaşlık kuranlar kısa süre içinde bunlara benzer.
Kısacası her önüne gelenle arkadaşlık yapmak pişmanlıktır. Kız arkadaş da edinmemek lazım lise zamanları.
Haklısın m8 bakıyorum da sınıf içinde ne kafa dengi biri ne de konuşulacak düzeyde biri göremiyorum. Yanlış anlamayın kendimi övmeyi sevmem.

*Sadece kırmızı yazıyı ve son paragrafı okudu*
 
Son düzenleme:

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Birisi bana oradan bir cevap hakkı uzatmış havada kalmasın diye yazıyorum.

Ben Muş'ta yaşıyorum. Belki daha kültürlü/düzgün insanların olduğu çevrede yaşıyorsunuz, belki yaşamıyorsunuz bilemem.
Burada çevre kurmaya çalışırsan; pislik, serseri, uyuşturucu/sigara, küfür dolu ağızlara sahip insanları bulman işten bile değil. Çevre, kriterlerine göre kaliteli insanlardan oluşturursan çevre olur. Onlarca gerekli gereksiz insan tanımak-tanışmak-konuşmak sosyallik değil salaklıktır. Ancak UcanKofte'nin verdiği örnek kadar net olabilirdi anlatmaya çalıştığım:
10 tane 10 kuruş da 1 lira ediyor, 2 tane 50 kuruş da.
 

EminGny

İşsiz
En iyi cevaplar
1
ister inkar edin ister etmeyin, toplumu (özellikle lise toplumunu) oluşturan belli başlı insan grubları var. Bu insanları sınıflandırmak değil, herkes neyin ne olduğunu biliyo...
Neyse size diyeceğim şu; asosyellik müthiş bi şey değildir. Övinilecek bir şeyde değildir. Ama;
Sigara içip kendini havalı sanan, karı kız peşinde koşan, okula okumaya gelmeyen, instagramda 1 beğeni için bi yerlerini yırtan ... tiplerden olacağınıza asosyel olun daha iyi.
(Asosyel olursanız bordo klavyeli olmayın lütfen :( )
 

Külse02

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
ister inkar edin ister etmeyin, toplumu (özellikle lise toplumunu) oluşturan belli başlı insan grubları var. Bu insanları sınıflandırmak değil, herkes neyin ne olduğunu biliyo...
Neyse size diyeceğim şu; asosyellik müthiş bi şey değildir. Övinilecek bir şeyde değildir. Ama;
Sigara içip kendini havalı sanan, karı kız peşinde koşan, okula okumaya gelmeyen, instagramda 1 beğeni için bi yerlerini yırtan ... tiplerden olacağınıza asosyel olun daha iyi.
(Asosyel olursanız bordo klavyeli olmayın lütfen :( )

Bordo klavyeli?
O asan kesen tayfa mı?
 

Külse02

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Asıyolar, kesiyolar, ülke fethediyolar, herkesi öldürüyolar, tek cümleyle terörü bitiriyolar ...

Anladım,burada yazarsam sorun olur mu aceba diğer ismini onu düşünüyorumda sorumluluk almımayayım.
O kadar kolay değil işte diyincede anlamıyorlar ya hani bazen düşünüyorumda karşı görüş daha realist bordolara göre : P (Anladın sen karşı görüşü)
 
Üst