UtkuÖZKAN
Bedrock Kaşifi
- En iyi cevaplar
- 0
Orada boxerının gözükmesinin sebebi tişörtünün boyunu pantolonunun düşüklüğüne göre ayarlayamamış olması ama haklısınız milletin boxerını görmek zorunda da değilsiniz.Düşük bel pantolon meselesine geliyim , 1.90 Big show gibi adam düşük bel giyipte eğilince pek hoş görüntüler çıkmıyor açıkçası sınıfta giymeyin demiyorum ama boxer'ınızıda görmek zorunda değiliz açıkçası derste çocuğa 3333 kere üstünü düzelt diyoruz.
He tabi bunun dışında giymeyi biliyorsa tabii ki kim ne diyecek ?
Bende rahat giyinmeyi severdim eskiden ama zamanla insan değişiyor şu an kot , tişört kazak her ney ise üstünede belki ceket .
GT-I9500 cihazımdan gönderildi