faketaxidriver
Undead
- En iyi cevaplar
- 0
benim deri hastalığım var yani üstüne yapışan deri ceket deri pantolon bunlara hastayım ama millet bir şey diyicek diye sadece 2 defa giydim onuda eskişehirde :/
Üstünüze yapışan şeyleri nasıl giyiniyorsunuz? Vücudunuzun tüm hatları ortada nasıl rahat ediyorsunuz ki?benim deri hastalığım var yani üstüne yapışan deri ceket deri pantolon bunlara hastayım ama millet bir şey diyicek diye sadece 2 defa giydim onuda eskişehirde :/
o kadar sıkmıyor zaten kilolu biri değilim sadece dar iç çamaşırı giymen lazım yoksa neyin belli olucağını biliyorsundur :/Üstünüze yapışan şeyleri nasıl giyiniyorsunuz? Vücudunuzun tüm hatları ortada nasıl rahat ediyorsunuz ki?
GT-I9500 cihazımdan gönderildi
Bilmiyorum ben bir kere denedim onda da rahat edemedim. Bol giyinmek rahatlıktır agao kadar sıkmıyor zaten kilolu biri değilim sadece dar iç çamaşırı giymen lazım yoksa neyin belli olucağını biliyorsundur :/
normalde 178 boyundayım ama bol giyinince boyum kısa gözüküyo gibi oluyor o yüzden sevmiyorumBilmiyorum ben bir kere denedim onda da rahat edemedim. Bol giyinmek rahatlıktır aga
GT-I9500 cihazımdan gönderildi
Biraz daha açabilir misin?Giyim tarzı nasıl olduğunu değil nasıl olmak istediğini yansıtır.
Kişi bol giyinmek istiyorsa bol giyinir. Demekki rahat olmak istiyordur.Biraz daha açabilir misin?
GT-I9500 cihazımdan gönderildi
Aslında dediğin mantıklı ama eleştiriye açık. Yarı göreceli.Kişi bol giyinmek istiyorsa bol giyinir. Demekki rahat olmak istiyordur.
Ama aslında bir süre önce oldukça yorulmuştur.
Bu benim gözlemim. Kişiden kişiye değişebilir.
Evet işimiz yok bir problem mi vardı ?kardeş sizin işiniz yokmu böyle konular açıyorsunuz
Evet işsiziz. Zoruna mı gitti?kardeş sizin işiniz yokmu böyle konular açıyorsunuz
kardeş sizin işiniz yokmu böyle konular açıyorsunuz