Çok ama Çok Yalnızım Yardım Edin Bea :(

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
İşin Kötü Kısmı Sevgilimde Olmadı Hiç . Onun sorunu biraz içime kapanık biri olmamdır kızlarla aram iyi degil ama olsun istiyorum . :)
Neyse Herkese Yorumları İçin Teşekkür ederim :)
 

UcanKofte

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sitede arkadaşın yoksa yan sitelerde arkadaş edin? bizim sitedede yaşıtım yok ama bu dediğin kadarda bilgisayar bağımlısı değilim, özgüven eksikliğini, hobi spor veya en iyisi arkadaş edinerek yenebilirsin.
 

Ufuk5454

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bende öyleydim saçlarım dağınık mal biriydim sonra arkadaşım dedi yakışıklı adamsın kendine bak fln. Neyse biraz tarz olduktan sonra kızlarla takıldım birtane sevgilim oldu sonra yazılımcılık yoluna attım kendimi. Haftasonları manitayla buluşuyorum gündüzleri işe gidiyorum akşamları kod yazıyorum öyle yani :D
 
Üst