Resmen klonumsunİşin Kötü Kısmı Sevgilimde Olmadı Hiç . Onun sorunu biraz içime kapanık biri olmamdır kızlarla aram iyi degil ama olsun istiyorum .
Neyse Herkese Yorumları İçin Teşekkür ederim![]()
onuda kendin yapıver zor degil hiç olmadı demleme yap![]()
o da iyiymiş ama çay yapıcak kimsem yok
![]()