Empires & Allies unutuldu mu?

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Facebook'ta oyun oynayıp da bu oyunu bilmeyen var mıdır? Şimdi Clash of Clans falan neymiş? Her savaşın gerçekten stratejiye bağlı olduğunu gösteren bir oyundu bu. Kurduğunuz korumalar, ürettiğiniz birimlere bağlıydı. Şu anda bu tip oyunlar "birimleri adamın merkeze bırak napıyolarsa yapsınlar" sistemine dayandırılmış. İşte o oyun tipini sevmeyen herkesin sığınağıydı bu oyun. Savaşı sevmezseniz de CityVille oynayarak şehir geliştirirdiniz. Zynga'nın övüle övüle bitirilemediği dönemdi bu. Peki şimdi ne oldu? CityVille ve Empires & Allies kapatıldı. Zynga bunun üzerine şöyle bir açıklama yapıyor:

"Oyuncularımıza daha iyi deneyim sunabilmek için bazı fedakarlıklar yapmamız gerekti."

Yok ya? Yeni yaptıkları oyundan milyon kat iyi olan bu oyunu sadece oyuncu için mi kapattılar? Artık bir daha böyle savaşlar bulamayacağımızı bile bile bunu yaptılar.

Şimdi size soruyorum: Bu oyun unutuldu mu?
 

Crowley07

Nether Yerlisi
Süper Yönetici
Danışman
Reklam Yöneticisi
En iyi cevaplar
0
Oyun iyi güzel hoş ama oyunda paralı olmayan bir şey varmıydı? eğer bu kadar ücretli içerik koymasalardı oyun daha da gelişirdi ancak her adımda ücretli içerik oyunu batırdı.
 

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Oyun iyi güzel hoş ama oyunda paralı olmayan bir şey varmıydı? eğer bu kadar ücretli içerik koymasalardı oyun daha da gelişirdi ancak her adımda ücretli içerik oyunu batırdı.
Ama yeni yaptıkları oyundan milyon kat iyiydi. Ben parasız da çok eğleniyodum. Zaten yeni oyunun fragmanında eski oyunu isteyenler çok ağır küfür etmişler. Benim de bugün aklıma geldi.
 

bikkik

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Nası unutayım bea :(. Az mı oynadım. Yeni yaptıkları empires & allies yeni çıkan klasik strateji oyunlarına dönmüş. Bi ara niye kapatıldığını araştırdığımda : Facebook un en çok oynanan oyunuydu, diye bi yazı gördüm :/. Bi de marketland oynuodum o da kapanmıştı. Oyun için üzüldüğüm ilk zamandı ikisi de kapanınca :/
 

CMO

Emekli
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Kafatası Adası 5 3/3 aklımda kalan son bölümdü galiba.
 

ShiodomeMiuna

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
11
Yeni oyun dediğim oydu zaten. Eski hali çok çok daha güzel. Gelişmiş olması önemli değil. Biz eski savaşları daha çok seviyoduk.
Ah hatırlamazmıyım. Denizaltılar gemilere, gemiler uçaklara, uçaklar kara güçlerine, kara güçleriyse denizaltılara falan vururdu. Sınırlı bir eventten gelen b-2 yide almıştım.
Adamları ezmek eğlenceliydi.
 

ByMe

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Unutulurmu be sabah akşam oynardım deli gibi. Arkadaşlarla yarışırdım. Clash of clans'ıda seviyorum fakat o olsa şu an coc'u bırakırım.
 

KaanGunlu

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yanlış oyun değilse, bir ejderham vardı. Yanlışlıkla çok ama çok güçlü bir köye saldırmıştım. O sıralar oyunda saldırı süresi yoktu.
Ejderhanın bebekleri ile 1 tane bile birlik kaybetmeden yenmiştim orayı :D Aklımda kalan sadece o.
 

Minecraftplayerr

Java, Skript, Php, Html, Css, Javascript, Anime
En iyi cevaplar
7
Social empires'dan bahsediyor olabilirsin belki
Yanlış oyun değilse, bir ejderham vardı. Yanlışlıkla çok ama çok güçlü bir köye saldırmıştım. O sıralar oyunda saldırı süresi yoktu.
Ejderhanın bebekleri ile 1 tane bile birlik kaybetmeden yenmiştim orayı :D Aklımda kalan sadece o.
 
Üst