MegaCrafter
Obsidyen Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Facebook'ta oyun oynayıp da bu oyunu bilmeyen var mıdır? Şimdi Clash of Clans falan neymiş? Her savaşın gerçekten stratejiye bağlı olduğunu gösteren bir oyundu bu. Kurduğunuz korumalar, ürettiğiniz birimlere bağlıydı. Şu anda bu tip oyunlar "birimleri adamın merkeze bırak napıyolarsa yapsınlar" sistemine dayandırılmış. İşte o oyun tipini sevmeyen herkesin sığınağıydı bu oyun. Savaşı sevmezseniz de CityVille oynayarak şehir geliştirirdiniz. Zynga'nın övüle övüle bitirilemediği dönemdi bu. Peki şimdi ne oldu? CityVille ve Empires & Allies kapatıldı. Zynga bunun üzerine şöyle bir açıklama yapıyor:
"Oyuncularımıza daha iyi deneyim sunabilmek için bazı fedakarlıklar yapmamız gerekti."
Yok ya? Yeni yaptıkları oyundan milyon kat iyi olan bu oyunu sadece oyuncu için mi kapattılar? Artık bir daha böyle savaşlar bulamayacağımızı bile bile bunu yaptılar.
Şimdi size soruyorum: Bu oyun unutuldu mu?
"Oyuncularımıza daha iyi deneyim sunabilmek için bazı fedakarlıklar yapmamız gerekti."
Yok ya? Yeni yaptıkları oyundan milyon kat iyi olan bu oyunu sadece oyuncu için mi kapattılar? Artık bir daha böyle savaşlar bulamayacağımızı bile bile bunu yaptılar.
Şimdi size soruyorum: Bu oyun unutuldu mu?