Sezdolonoid400
Demir Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Unutulurmu sence? Baya oynardım. Savaş müziği iyi gaza getiriyordu 
İkisinide oynadım karıştırıyor olabilirim. Modern olandan bahsetmiştim.Social empires'dan bahsediyor olabilirsin belki
O Kuzgun zaten oyunun hikayesinin temeliydi. Kuzgun bir gün çok huzurlu bir adaya saldırıyordu. Oyun da öyle başlıyordu. Biz de ada ada giderek Kuzgun'a ulaşmaya çalışıyoduk.Babama da başlatmıştım aksdjlawkjd. 2 haftaya kalmadan geçmişti beni. Ne güzel günlerdi be. İlkokuldayken, arkadaşlarıma da öğretmiştim; "YIMAZ BENİ İŞGAL ETMEĞ" diye, peşimden koşuyorlardı. Şimdi LOL'de millete sövüyorlar.
Kuzgun diye bir adam vardı.