Empires & Allies unutuldu mu?

Butlu

http://selim.pw
En iyi cevaplar
0
O oyun güzeldi be, ücret ödemeden bile çok eğlendiriyordu. Güçlü bir savaşa girmeden önce strateji ve plan yapardım. :D Yanda çıkan görevleri tamamlardım bazıları günler sürerdi. Titan geliştirme çabaları, sağlık gemisi, takviyeler, tek atan güçlü tanklar... ah ahh... :alay:
 

Bay ZZ

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Babama da başlatmıştım aksdjlawkjd. 2 haftaya kalmadan geçmişti beni. Ne güzel günlerdi be. İlkokuldayken, arkadaşlarıma da öğretmiştim; "YIMAZ BENİ İŞGAL ETMEĞ" diye, peşimden koşuyorlardı. Şimdi LOL'de millete sövüyorlar :ci:.

Kuzgun diye bir adam vardı.
 

SweetNetwork

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Daha fazla petrol gibi ürünler için yan facebook hesapları açmışlığım var ^.^
Arkadaş ekleyip bölgelerine saldırıyordum..

MarketStreet, WildOnes, Gun Shine, Empires & Allies, Ravenwood Fair.. Kesinlikle unutmayacağım birçok oyun...
 
  • Beğen
Reactions: CMO

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Babama da başlatmıştım aksdjlawkjd. 2 haftaya kalmadan geçmişti beni. Ne güzel günlerdi be. İlkokuldayken, arkadaşlarıma da öğretmiştim; "YIMAZ BENİ İŞGAL ETMEĞ" diye, peşimden koşuyorlardı. Şimdi LOL'de millete sövüyorlar :ci:.

Kuzgun diye bir adam vardı.
O Kuzgun zaten oyunun hikayesinin temeliydi. Kuzgun bir gün çok huzurlu bir adaya saldırıyordu. Oyun da öyle başlıyordu. Biz de ada ada giderek Kuzgun'a ulaşmaya çalışıyoduk.

Ben o hangarlarımı, tersanelerimi falan özledim ya. Tabi kara savaşı dışında hiç sevmezdim. Hatırlıyorum. Taktik Nükleer Bomba vericek diye internetten 100lerce farklı arkadaş eklerdik. Arkadaşlarının altınlarını toplarsan sana Ün verirdi. Saldırırsan da Kara Ün verirdi. Ah ah.

(Zynga'ya edilen ağır küfürlerin huzursuzluk çıkarma ihtimalleri nedeniyle kaldırılmıştır.)
 
Üst