Eski Minecraft mı,yeni Minecraft mı?

Eski versiyon mu,yeni versiyon mu?


  • Kullanılan toplam oy
    42

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hepsi saçma diamondu zaten zir buluyoz sen dahada zor diyon bi kere x ray kalkarsa swlerun tadi cikmaz :D lapis iyi ya , zombi cok hasar verirse kapilari cabuk kirar buda her yonden zarar

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
bence
  1. 1000 den fazla boss ve mob olmalı
  2. oyun 1000 yılında olmamalı 2124 yılına alınmalı
  3. zümrütten itemler yapılabilmeli
  4. 2124 yılına ait şeyler olmalı
  5. yarasanın oyunu gerçeklileştirme dışında etkileri olmalı örneğin deri düşürmeli
  6. redstone sistemi şöyle bir yenilenmeli daha gerçekçi olmalı ve duvara yapıştırılabilmeli
  7. redstone yere koyulamaz olmalı onun yerine kablo yapılmalı öyle koyulmalı olmalı kabloda 64 adet olmalı (o biraz zor)
  8. lapisten itemler yapılabilmeli
  9. bakır tin vs. gibi cevherler eklenmeli
  10. uzaya gidilebilmeli galacticrafttaki gibi
  11. NPC larla konuşulabilmeli
  12. animasyonlar olmalı ve oyuncular dia kılıçla p4 setleri kafadan kopartıp öldürüebilmeli
  13. extrim hills gibi daha çok biyom olmalı
  14. yolda rastlayabileceğimiz npclar olmalı
  15. comes alive gibi olmalı
  16. oyuna sunucu açarken para ödemeden sürekli açık kalan hamachisiz server açma olmalı ama onun dışındakilerde sorun yok memnunum
  17. ice plains spike biyomuna 1000%1 rastlanılmamalı
  18. oyuna daha çok npc yapıtı eklenmeli
  19. oyuna mountain biyomu eklenmeli
  20. oyunda steve ile başlanmamalı
 

Qiang

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Buradaki alakayi bana aciklayabilirmisin lutfen?

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Onun için maksat yorum olsun.Fame olacak ya ^^
ama uzayda nereye gitmek istiyosun desek %87 ihtimalle ay diyecekti :)
Birisi usteki arkadasa gezegen tanimi yapsin...

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ay adlı gezegenemi gitmek istiyorsun ? ama gidemiyor musun ? Merak etme NASA senin için araştırdı:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
:D
Konuyu batirdiniz lan :D


ST23i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
1.5?? Yetnez 4-5 sene

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 
Üst