Eski Minecraft mı,yeni Minecraft mı?

Eski versiyon mu,yeni versiyon mu?


  • Kullanılan toplam oy
    42
R

Reloven

Ziyaretçi
Lapislerin Verdigi Exple Zerre Alaka Yok Adam Warp Lapis Yapmadıgı Sürece Sıkıntı Yok :)
 

DarqKnife

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ozama serverlerde kalici adam olmaz.

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
Daha zevkli olur çoluk çocuk kalmaz öyle adam yarım saat lapise ayırsa diamond zırh düşüyor herkes zibidi gibi dolasıyor,herkesde elmas zırhlar hiçbir önemi kalmıyor
 

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Daha zevkli olur çoluk çocuk kalmaz öyle adam yarım saat lapise ayırsa diamond zırh düşüyor herkes zibidi gibi dolasıyor,herkesde elmas zırhlar hiçbir önemi kalmıyor

1-2 kisi daha al biyere kale yap.savas yqpacak aranir de ws qt biz oyle yqpiyodik cok eglenceliydi.

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 

DarqKnife

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
1-2 kisi daha al biyere kale yap.savas yqpacak aranir de ws qt biz oyle yqpiyodik cok eglenceliydi.

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
Zamanında biz yapmışdık ÇOK BÜYÜK bir kale inşa etmiştik. Hiçbir klan bizle başa çıkamıyordu. Serverde otorite hakimi olmustuk. Tabi biz güçlendikçe diğer oyuncular azalmaya başladı sonra oyuncu kalmadı bizim klandan başka :D
 

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Zamanında biz yapmışdık ÇOK BÜYÜK bir kale inşa etmiştik. Hiçbir klan bizle başa çıkamıyordu. Serverde otorite hakimi olmustuk. Tabi biz güçlendikçe diğer oyuncular azalmaya başladı sonra oyuncu kalmadı bizim klandan başka :D

Bizim bi arkadas baska bi klandaydi. Klan kalelerinin biyerinden bizi aldi iceriyi beraber bosalttik (arkadasimin koydugu bloklari) ben en son. /sethome(unuttum) yapmistim. Aksiyon olsun diye /home yapmistim(adamlar varken) o an korkudan swden ciktim. :D sonra cesaretimi toplayip girmistim sonra hemen bi delikten kacmistim.

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 

djarda06

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
bence
1. netherin zitti olan aether eklenmeli
2. rüya görülmeli
3. boss eklenmeli
4. tabanca vb. gelmeli
5. ileri çağ olmalı
6. uranyum vb eklenmeli
7. daha çok tnt gibi blok olmalı
8. taşıt eklenmeli
9. örümcekler küçük olmalı
10. büyük örümceğe tarantula adı verilmeli
11. herobrine olmalı
12. hackler kaldırılmalı
13. lan server yerine herkesin girebileceği server butonu eklenmeli
14. yeni biyomlar eklenmeli mesela adventure biyomu diye bir biyom
15. ESC ye basinca bir kutu çikmali ona basip karekter değiştirilmeli
16. uzay, gezegenler ve uzaylılar eklenmeli
17. lazer silahı eklenmeli
18. oyunda daha çok zırh olmalı
19. oyunda pelerin itemi olmalı
20. lapis sistemi gitmeli onun yerine dungeon vb. yerde çikan Enchanted Lapis diye nadiren rastlanılan item olup ench sistemi olmalı veya ench sistemi eskisine dönmeli
21. oyuna yuvarlak üçgen vb. bloklar gelmeli
22. oyuna tavşan gibi daha çok hayvan eklenmeli
23. oyunun resmi serveri olmalı
24. oyunda mavi ateş olmalı
25. farklı renkli slimeler olmalı
26. özel arena gibi yerler olmalı
27. oyuna sprey boya eklenmeli
28. oyuna fırça eklenmeli
29. oyuna kit gibi şeyler eklenmeli mesela bölüme girince kit seçin diye bir kısım çıkıyor ordan Ninja, samuray vb. kit seçyosun olmalı
30. oyunda su barı olmalı açlık yeri gibi
31. oyuna kaleler eklenmeli o kalelerde görev veren adamlar olmalı
32. zaman makinesi olmalı
benden bu kadar fikir dahasını düşünürsem eklerim
 

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
Bence yeni boyutlar eklenmeli

GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

System32

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Lapis olayı güzel oldu bence. Boya dışında hiçbir işe yaramıyordu. Her neyse, benim fikirlerim şunlar:

- Beacon olayı ucuzlaştırılmalı. Kim o kadar Diamond Block, Emerald Block toplayabilir ki?
- Nether'a boss eklenmeli. Ve o boss Ender Dragon gibi doğal olarak bulunmalı. Nether Fortress gibi ayrı bir büyük yapının içinde bulunmalı. Bunu da yine Eye of Ender gibi bir item ile bulabilmeliyiz ama havaya atarak değil. Örneğin bir gözlük yapılmalı ve o gözlüğe enerji sağladıkça o yapının yerini yıldız gibi bir şeyle işaretlemeli.
- Lapisin değeri arttığı için artık sadece Iron ve Diamond Pickaxe ile kırılabilir olmalı.
- SARI_BUCUR'ün dediği gibi Emerald ve Lapisten eşyalar yapılabilmeli. Ayrıca Redstone'un duvarlara koyulabilir olması fikrine de katılıyorum. Ama kablo falan bence gereksiz.
- Midoss'un dediği gibi KESİNLİKLE yeni boyutlar eklenmeli. Örneğin tam biz Nether'a giderken biri obsidyenlerden birini kırarsa sonsuza kadar bir yerde kalalım. Biraz fazla Sci-fi oldu bu sanki :)
- Rüya görülsün ama bu Herobrine ile ilgili olmasın! Ayrıca her gece de görülmesin.
- Oyun bittiğinde Credits'ten önce çıkan hitap cümleleri azaltılmalı. Ayrıca bitirince hareketli bir müzik çalsın. :)
- Her mobun bir bossu olsun (Hexxit'teki gibi) ve bunlar Dungeon gibi yeraltında ender bulunan bir sığınakta doğsunlar. Ama hepsini bulmak için havaya bir şey atma gibi bir şey olmasın. Birden fazla bulunsun ve aynı Dungeon gibi gözüksün. Ayrıca Dungeon'ların sayısı da arttırılmalı. Ama abartılmamalı.
- Mineshaft gibi yeraltında veya yeryüzünde ender bulunan yapıların sayıları arttırılmalı.
- Suya bakınca yansımamız gözüksün.
- Ayna yapılabilmeli ve aynayı kırınca yanında altı Zombi doğmalı. (Bkz. Ayna kırılınca kötü şans getirir inancı)

Benim fikirlerim bunlar. Biraz abarttım galiba ama :)
 
Üst