Eski Minecraft mı,yeni Minecraft mı?

Eski versiyon mu,yeni versiyon mu?


  • Kullanılan toplam oy
    42

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben yazmaya calissan ölürüm herhalde o kadar uzun :D

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 

Ege.

Altın Madencisi
Ressam
En iyi cevaplar
0
Ben daha fazla mob konusunda katılabilirim ama diğer özelliklere katılmıyorum. Mesela zombilerin canı yükseltilmesi katılmıyorum. Ben mağaradayken 5 zombi bir arada saldırınca zor hayatta kalıyorum. Üstüne birde can yükselirse kurtulmam kaçınılmaz. Minecraft şu an ki haliyle bence en iyisi. Balık güncellemesi çok hoşuma gitti. Sürpiz yumurta gibi oldu. Bulduklarım tam büyülü kitaplar, oltalar, özel itemler. Lapis güncellemesi hakkında bilgim yok ama kötü bir özellikse doğal olarak Mojang bu özelliği geri çekebilir. Tartışmaya lüzum yok sonuç ortada. Her şirket daha fazla para kazanmak ister. Bunun için halk ne derse para için onu yapmak zorundalar. 'Bu özellik duracak eşşek gibi oynayacaksınız!' diyen bir oyun şirketi varsa bana yazın lütfen. :D

bence
  1. 1000 den fazla boss ve mob olmalı
  2. oyun 1000 yılında olmamalı 2124 yılına alınmalı
  3. zümrütten itemler yapılabilmeli
  4. 2124 yılına ait şeyler olmalı
  5. yarasanın oyunu gerçeklileştirme dışında etkileri olmalı örneğin deri düşürmeli
  6. redstone sistemi şöyle bir yenilenmeli daha gerçekçi olmalı ve duvara yapıştırılabilmeli
  7. redstone yere koyulamaz olmalı onun yerine kablo yapılmalı öyle koyulmalı olmalı kabloda 64 adet olmalı (o biraz zor)
  8. lapisten itemler yapılabilmeli
  9. bakır tin vs. gibi cevherler eklenmeli
  10. uzaya gidilebilmeli galacticrafttaki gibi
  11. NPC larla konuşulabilmeli
  12. animasyonlar olmalı ve oyuncular dia kılıçla p4 setleri kafadan kopartıp öldürüebilmeli
  13. extrim hills gibi daha çok biyom olmalı
  14. yolda rastlayabileceğimiz npclar olmalı
  15. comes alive gibi olmalı
  16. oyuna sunucu açarken para ödemeden sürekli açık kalan hamachisiz server açma olmalı ama onun dışındakilerde sorun yok memnunum
  17. ice plains spike biyomuna 1000%1 rastlanılmamalı
  18. oyuna daha çok npc yapıtı eklenmeli
  19. oyuna mountain biyomu eklenmeli
  20. oyunda steve ile başlanmamalı
-Mojang: Baş üstüne.
Laf atmak gibi olmasın biraz gerçekçi konuşmak istiyorum. Bu dediklerinden istiyorsan 5-6 tane mod indir. Çünkü Mojang bu dediklerini yapsa birçok oyuncu bu oyunu bırakır. Mojang bize evrensel bir oyun sundu, daha fazlasını isteyen oyuncular için mod yapma olanağı, server açabilme, blokları özelleştirebilme olanağı sağladı. Çünkü sade bir oyun herkese hitap eden bir oyundur. Bu dediğin milyonların oynadığı Nokia'nın yılan oyununa, level sistemi getirme ve birsürü saçma şeyler eklemek gibi bir şey. Ben mesela mod sevmeyen bir insanım. Ben gidip senin verdiğin özelliklerde olan bir oyunu nasıl oynayayım? He belki sevdiğim bir özellik vardır. Ama bunu gidip Mojang'a kakacağıma gider mod indiririm veya yaparım. Bu özellikleri kimseden bekleyemezsin. He öylesine paylaşayım dedim diyorsan, böyle laflar yiyeceğini bileceğin halde paylaşma, kendi hayalinin bir köşesinde dursun. İstiyorsan git LOL oyna. Minecraft bir MMORPG oyunu değil, sanal bir 'dünya'dır. Olağanüstü beklentilerinin bir sınırı olsun.
 
R

Reloven

Ziyaretçi
Öncelikle Zaten Hard Core Mod Mevcut Oyunda Ancak Mob, Silah, Zırh Eşyalar Yetersiz Oldugu Söylenebilinir. Modlarda Olan Birçok Şey Minecraft'a Eklenmesi Lazım.
 

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Evet öyle , mesela kristal yada bakırın kesin gelmesi lazim bakırdan bissürü sey yapilabilir kablo , eşya , vb..

Nokia 3310'dan Tapatalk Kullanılarak Önce Jüpiter'e Sonra MinecraftTürk'e Yollandı
 

zupacrafter

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Bence; mob sayısı biraz artırılırsa gerçekten iyi olabilir. ama çok abartılmamalı. mesela hayvan ekleyen bi mod indirmiştim, hayvanlar saçmasapan yerlerde türüyorlardı resmen nefret etmiştim.
lapis sistemine gelince, ben o sistemi pek bilmiyorum ama herkesten olumsuz yönde eleştiriler duyuyorum. ama o sistem kaldırılırsa da lapisin kullanım alanı genişletilmeli bence. hiçbir işe yaramıyor ki.
aslında burda söylediklerimiz pek bir şey ifade etmiyor ama ben yine de yazayım :)
 

RadioActiveTR

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Domatesler eklenmeli. Ve bu arada Zombie konusuna bende katılmıyorum çünkü Zombie'ler yanına destek çağırabiliyor.
 

Nikeman16

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
bence
  1. 1000 den fazla boss ve mob olmalı
  2. oyun 1000 yılında olmamalı 2124 yılına alınmalı
  3. zümrütten itemler yapılabilmeli
  4. 2124 yılına ait şeyler olmalı
  5. yarasanın oyunu gerçeklileştirme dışında etkileri olmalı örneğin deri düşürmeli
  6. redstone sistemi şöyle bir yenilenmeli daha gerçekçi olmalı ve duvara yapıştırılabilmeli
  7. redstone yere koyulamaz olmalı onun yerine kablo yapılmalı öyle koyulmalı olmalı kabloda 64 adet olmalı (o biraz zor)
  8. lapisten itemler yapılabilmeli
  9. bakır tin vs. gibi cevherler eklenmeli
  10. uzaya gidilebilmeli galacticrafttaki gibi
  11. NPC larla konuşulabilmeli
  12. animasyonlar olmalı ve oyuncular dia kılıçla p4 setleri kafadan kopartıp öldürüebilmeli
  13. extrim hills gibi daha çok biyom olmalı
  14. yolda rastlayabileceğimiz npclar olmalı
  15. comes alive gibi olmalı
  16. oyuna sunucu açarken para ödemeden sürekli açık kalan hamachisiz server açma olmalı ama onun dışındakilerde sorun yok memnunum
  17. ice plains spike biyomuna 1000%1 rastlanılmamalı
  18. oyuna daha çok npc yapıtı eklenmeli
  19. oyuna mountain biyomu eklenmeli
  20. oyunda steve ile başlanmamalı
Sana zerre kadar katılıyorum dostum :)
 
Üst