Forumu Tamamen Bırakıyorum - Elveda

ExS

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya?
En iyi cevaplar
0
Merhaba gamer ailesi, bu gün bu konuyu açmamak isterdim fakat yapılan haksızlıklara daha fazla dayanamayacağım. Bu gün forumu bırakıyorum. Sebebi de dediğim gibi "adaletsizlik". Foruma emekte verdiğimi düşünüyorum. Yazar ekibinde bulundum, o kadar insana yardım ettim. Bundan sonra foruma sunucumu tanıtmak amacı dışında girmeyeceğime namusum ve şerefim üzerine yemin ediyorum. Sadece başka bir hesapla sunucumu tanıtacağım o kadar. Elveda arkadaşlar. Yapılan adaletsizlikler bunu gerektirdi.

Beni seven/sevmeyen herkes hakkını helal etsin.

Teşekkürler gamer yönetimi.
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Yine başladık "adaletsiz forum" konularına. Forumu "adaletsiz forum" mesajlarıyla doldurmak yerine yemin ederek forumdan gitmek oldukça güzel bir seçenek.
 

ByZiya

Hıh ! Binana.
En iyi cevaplar
0
Forumu bırakıyorsan aileden değilsin. Sen aileni bırakır mısın? Senin sanki yaptığın hiç adaletsizlik yok.
 

Bycakr

Ağır Eleştirici
En iyi cevaplar
1
Bırakın artık şu prim kasma yöntemlerini. Bırakmayacağınız formun lafını da yapmayın. Bırakacak olan sessiz bir şekilde gider.
Burada forumu bırakıyorum diye bir konu açtığınızda forum yetkilileri size ' GİTME NOLOOOR ' diye yalvarmayacak. Bu BOŞ konularınızı da alıp gidin lütfen. Gereksiz konularla forumu kirletmeyelim...
 

Gutenberg

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bırakın artık şu prim kasma yöntemlerini. Bırakmayacağınız formun lafını da yapmayın. Bırakacak olan sessiz bir şekilde gider.
Burada forumu bırakıyorum diye bir konu açtığınızda forum yetkilileri size ' GİTME NOLOOOR ' diye yalvarmayacak. Bu BOŞ konularınızı da alıp gidin lütfen. Gereksiz konularla forumu kirletmeyelim...

Forumu "bıraktığını" iddia edenler genelde birkaç güne geri geldiği için bu tür konular açan kişilerin banlanması taraftarıyım. Madem bırakacaksın niye kaydoldun?
 

FatihDGTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ExS , forumdan bağını asla koparamazsın.Sen bilki buralardan gitmek
için ne çabaladım.Ama bu ortamdan bağını koparamıyorsun işte.Buradaki insanlarla
sosyal bir sohbet oluşturmak çok güzel.Eğer geri dönmezsen seni gerçekten tebrik
ederim fakat forum gayet adaletli.Hangi adaletsizlikten bahsediyorsun , söyle ki bilelim.
İyi günler!
 

Bycakr

Ağır Eleştirici
En iyi cevaplar
1
ExS , forumdan bağını asla koparamazsın.Sen bilki buralardan gitmek
için ne çabaladım.Ama bu ortamdan bağını koparamıyorsun işte.Buradaki insanlarla
sosyal bir sohbet oluşturmak çok güzel.Eğer geri dönmezsen seni gerçekten tebrik
ederim fakat forum gayet adaletli.Hangi adaletsizlikten bahsediyorsun , söyle ki bilelim.
İyi günler!
Kaç konuda demeyeceğim demeyeceğim dedim de yahu kardeşim senin bu yazı olayını anlamış değilim. Post mu kasıyorsun nasıl bir kullanıcısın ?
Ve ayrıca gözlerimizi bozacaksın siyah yazıver şu yazıları !
 

KilllerDragons

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kaç konuda demeyeceğim demeyeceğim dedim de yahu kardeşim senin bu yazı olayını anlamış değilim. Post mu kasıyorsun nasıl bir kullanıcısın ?
Ve ayrıca gözlerimizi bozacaksın siyah yazıver şu yazıları !
Haklısın Valla Gidiyom Yazıyı word yapıştırıp rengi siyah yapıp öyle okuyorum :D
 

FatihDGTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Kaç konuda demeyeceğim demeyeceğim dedim de yahu kardeşim senin bu yazı olayını anlamış değilim. Post mu kasıyorsun nasıl bir kullanıcısın ?
Ve ayrıca gözlerimizi bozacaksın siyah yazıver şu yazıları !
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı affola.İnşallah bu yazı renginden hoşlanırsınız.
Bir de bunun gibi durumlarda bana özel mesaj yoluyla başvurursan sevinirim.
Konu kirletmeyelim.Bu yazı rengini beğenebildiysen bu yorumu beğenmen yeterli
olacaktır.Artık bu yazı rengini kullanacağım.
İyi günler!
 
Üst