Merhaba gamer ailesi, bu gün bu konuyu açmamak isterdim fakat yapılan haksızlıklara daha fazla dayanamayacağım. Bu gün forumu bırakıyorum. Sebebi de dediğim gibi "adaletsizlik". Foruma emekte verdiğimi düşünüyorum. Yazar ekibinde bulundum, o kadar insana yardım ettim. Bundan sonra foruma sunucumu tanıtmak amacı dışında girmeyeceğime namusum ve şerefim üzerine yemin ediyorum. Sadece başka bir hesapla sunucumu tanıtacağım o kadar. Elveda arkadaşlar. Yapılan adaletsizlikler bunu gerektirdi.
Beni seven/sevmeyen herkes hakkını helal etsin.
Teşekkürler gamer yönetimi.
Beni seven/sevmeyen herkes hakkını helal etsin.
Teşekkürler gamer yönetimi.