51.Bölge`mi bence hiç bahsetmeyin.Onların öyle bir teknolojisi varki.Şuanda onların elinde birçok uzaylı var düşen gemiler ellerinde.Gemileri onarıp inceliyorlsr.Hatta bir keresinde öyle bir uzaylı aracı yapmayı denemişlerdi.Yalnız bu kadının şu sözü garibime gidiyor;n öyle.. Mesela ABD'de bir radyo kanaılda çıkan 51. bölge çalışanı oradan kaçtığını ve uzaylıların olduğundan bahsediyordu.. Bir kaç dakika sonra yayın kesildi ve o adama bir daha ulaşılamadı...
Bana kalırsa dünyamızı şuanda uzaylılarla paylaşıyoruz zaten![]()
Ben değil de başkası yaşasaydı sadece gülerdim.Ama bu benim başıma geldi.Keşke şimdi gülebilsem.