Gizemli bir kadın

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
n öyle.. Mesela ABD'de bir radyo kanaılda çıkan 51. bölge çalışanı oradan kaçtığını ve uzaylıların olduğundan bahsediyordu.. Bir kaç dakika sonra yayın kesildi ve o adama bir daha ulaşılamadı...
Bana kalırsa dünyamızı şuanda uzaylılarla paylaşıyoruz zaten :)
51.Bölge`mi bence hiç bahsetmeyin.Onların öyle bir teknolojisi varki.Şuanda onların elinde birçok uzaylı var düşen gemiler ellerinde.Gemileri onarıp inceliyorlsr.Hatta bir keresinde öyle bir uzaylı aracı yapmayı denemişlerdi.Yalnız bu kadının şu sözü garibime gidiyor;
Ben değil de başkası yaşasaydı sadece gülerdim.Ama bu benim başıma geldi.Keşke şimdi gülebilsem.
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
51.Bölge`mi bence hiç bahsetmeyin.Onların öyle bir teknolojisi varki.Şuanda onların elinde birçok uzaylı var düşen gemiler ellerinde.Gemileri onarıp inceliyorlsr.Hatta bir keresinde öyle bir uzaylı aracı yapmayı denemişlerdi.Yalnız bu kadının şu sözü garibime gidiyor;
Ben değil de başkası yaşasaydı sadece gülerdim.Ama bu benim başıma geldi.Keşke şimdi gülebilsem.
51. Bölge'de birçok uzaylı var ve bunların bir çoğu piyasaya zızdırıldı bile.. Ben en çok şok olup emin olamadığım olay ise Amerika Başkanı Obama'nın uzaylı koruması... Gerçek olabilir mi?? Kafatası insanlardan çok uzak bir biçimde.. Yani insan olma olasılığı çok az. Davranıışlarıda öyle.
Uzaylı benden uzak Allah'a yakın olsun yaw :)
 

Epistomoloji

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
51.Bölge`mi bence hiç bahsetmeyin.Onların öyle bir teknolojisi varki.Şuanda onların elinde birçok uzaylı var düşen gemiler ellerinde.Gemileri onarıp inceliyorlsr.Hatta bir keresinde öyle bir uzaylı aracı yapmayı denemişlerdi.Yalnız bu kadının şu sözü garibime gidiyor;
Ben değil de başkası yaşasaydı sadece gülerdim.Ama bu benim başıma geldi.Keşke şimdi gülebilsem.
Orayı gireni öldürüyorlar diye biliyorum. İzinsiz giren wefad
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Benim anlamadığım niye saklıyorsunuz açıklayın işte yav :D (Uzaylılardan bahsediyorum senle ilgisi yok yani :( )
Saklamasalar nolucak peki? İsyanlar çıkacak, bazıları korkudan ne yapacağını şaşıracak, Belkide bazıları onları öldürmek için 51. bölgeye saldıracak..
Kısacası böyle bir şey kesin olarak kanıtlanırsa dünyamızda kaos olacak.
 

Epistomoloji

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Hayır zaten bilenler biliyor ama kanıt yok sıkıntı orada :) Kanıtladılar diyelim, ABD inkâr eder, kanıtlayanları öldürür, belgeleri yok eder vb. Yani işin kısası bunlar hep ABD'nin oyunları :(
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Hayır zaten bilenler biliyor ama kanıt yok sıkıntı orada :) Kanıtladılar diyelim, Ayrınkâr eder, kanıtlayanları öldürür, belgeleri yok eder vb. Yani işin kısası bunlar hep ABD'nin oyunları :(
İşi ABD`ye bağladın konu gittikçe siyaset oluyor.Ama bir şey diyeyim 51.Bölge`ye Obama`yı bile zor almışlar.Yani iş 51.bolgenin elinde Ayrıca bende androiddeyim çok zor oluyor.
 
Son düzenleme:

Epistomoloji

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
İşi ABD`ye bağladın konu gittikçr siyaset oluyor.Ama bir şey diyeyim 51.Bölge`ye Obama`yı bile zor almışlar.Yani iş 51.bolgenin elinde Ayrıca bende androiddeyim çok zor oluyor.
Tamam da uzaylılar neden abdye gitsin ki neden dünyanın başka bir yerine gitmiyorlar :( Kocaman dünya. Mesela neden bae değil ya da neden mısır falan değil :(
 

abdullah2323

BOZKURT
En iyi cevaplar
0
Soru - 1 Düşünün insanlık nasîl olduda son 100 yılda bu kadar gelişti
Soru 2 Neden Amerika'ya uzaylılar inebiliyorda Çorum'a inmiyor ?
Soru-3 Uzaylılar o kadar gelişmisse ve gercekten varsa Amerika bunu saklayabilirmi ?

Cevap - 1 Amerikaya düşen bi uzay gemisindeki yüksek teknoloji kopyalanarak
Cevap - 2 Uzaya derin ve güçlü frekanslar yollayabilen tek sistem o zaman Amerikada vardı
Cevap - 3 Saklayamaz ama boyle olmuş olabilir biliyorsunuz Dünyadan uzayın derinliklerine araçlar gonderiyoruz Bizim dunyamıza düşen ise bence başka bi uygarlığın keşif aracı ve yani tam yerimizi onlarda bilmiyor

Diyeceğim o ki uzaylı kavramı Dinimizede ters düsmuyor ayetleri isteyene soylerim

Dediklerim mantıklıdır cunku hic bi ulke kısa surede hem kızıl derililer hem Batılı işgalcilerl ugrasıp Kasabalarda kovboyculuk oynarken bu kadar gelişemez
 

blade20090999

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
51.bölgemi alırım bi dal :)
51 . bölgeye giriş yaklaşmak yasaktır google gibi şirketler uyduda oraları gösteremezler hatta bazı uydular ordan geçerken kapatılır ve eskiden çekilmiş birçok fotoğrafında bina var gibi dursada hepsi kartondan yapılma maketlerdir 51.bölgenin altında kaç katlı olduğu bilinmeyen birçok bölge vardır.[DOUBLEPOST=1436308917,1436308865][/DOUBLEPOST]Abi birde şu anime pp lerine hastayım gerçek hayatta böyle kız yok ben anime olmak istiom :sinirli::sinirli:
 

BraveHero

Dobloyu n'aptın
En iyi cevaplar
1
Bu konuda da bilgilerim var duymak istemezsiniz.

Kadın oda da değil arada görmüş ve kadına bakıyormuş sadece ama arada bir yok olup küçük kızının odasına girmiş ve kadın kapıyı açtığında hiçbir şey bulamamış.Kızı bazen beni ziyaret ediyor ve bana doktor oldugunu soyluyor ama bana bir sey yapmiyor demis.
Discovery Science mi izliyorsun ?

(Bildirim gelmiyordu [HASHTAG]#REZ[/HASHTAG] yapmak için yazdım)
 
Üst