evet hikaye çok bezdi artık.Sanırım hayır.
keşke seninle birlikte çalışabilsem.Teşekkür![]()
evet hikaye çok bezdi artık.
ayrıca 2 kişilik map yaparken lobiye 2 kişilik tek kişilik diye yer ayır
metinler dalan kahramanLAR ölmediNİZmi gibi hatalarla dolu.
bidebazı yerlerde gündüz mekana girince gece oluyor onun bir command blockla düzelte bilirsin hep gece olur mesela
Hata görmedin mi?Hikaye bezdiği için yeni mapler çıkarıcağım. Daha iyi olucak. Parkur harita projem var onu yapmayı düşünüyorum.
Ölmedinizmi falan ne hatası ben hiç görmedim.
Olmuş olabilirHata görmedin mi?
Kemikkafa'nın olduğu yerde bir çukur var içinde redstone sistemleri filan var. girdimde çıkamadım.