Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

Specthor

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dierini oynamıştım çok güzeldi eminim ki bu daha güzel olmuştur şu an indiriyorum eline sağlık :)
 

Storm35

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
evet hikaye çok bezdi artık.
ayrıca 2 kişilik map yaparken lobiye 2 kişilik tek kişilik diye yer ayır
metinler dalan kahramanLAR ölmediNİZmi gibi hatalarla dolu.
bidebazı yerlerde gündüz mekana girince gece oluyor onun bir command blockla düzelte bilirsin hep gece olur mesela

Hikaye bezdiği için yeni mapler çıkarıcağım. Daha iyi olucak. Parkur harita projem var onu yapmayı düşünüyorum.

Ölmedinizmi falan ne hatası ben hiç görmedim.
 

Reddy

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu Karanlığın Dönüşü 2 mi yoksa Karanlığın Dönüşü v2. mi?
 
Üst