minecraft 1.4.2 yenilikleri

Life Hunter

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
ama gerçek arkadaşımın da dediği gibi herobrine var. ev yaptım ve içine yatak yapıp yaptım baya büyüktü. sabah kaltım ve sandıklara baktım ne odun , ne tas, ne de alet hiçbir şey yoktu.odun toplamak için dışarı çıktım ve evim de ova biyomunda(yada neyse anladınız)olduğu için baya uzaklaştım en fazla 3 gün kadar dışarda dolaştım ve evim de spwan noktasında olduğu için bulması pusulayla çooook kolay fakat döndüğümde ne ev ne de iz sadece kocaman bir çukur ve altta şu yazdı `If you want your house to kill me`( türkçesi eğer evini istiyorsan beni öldür veya benzeri bir şey) ve ardından da bu `I'm here for you, steve` (anlamı senin için geldim, steve)ondan sonra kortum oyunu çığlıklar içinde kapattım ve forge update yaptım.bir daha da görünmedi fakat hala mesaj atıyor dikkatli ol, ben burdayım, meraba veya seni öldürücem steve gibi kanı donduran mesajlar.O yüzden notu okursanız anlıcağınız gibi bir daha yaratıcı mod haricinde hard da oynamıyorum fakat ben araştırdıktan sonra bunun sebebi benim birkaç kere end e gidip geldiğim için veya bir totem benzeri(heykel yapılarını sevdiğim için yapıyorum ) bulduğum içinmiş o yüzden dikkatli olun ve eğer yazıyı beğendiğseniz beğen tuşuna tıklayın

NOT:bunları usta bir oyuncu olduğum için hard da oynarken yaşandı ve yalan söylüyorsam(totem ve end konusuna güvenmiyorum onlar hariç)hepsi doğrudur yalan söylüyorsam ne olayim
Kardeş ben minecraft tı 1.4.2 de survival oynuyorum.sürekli yanan ağaçlar ve ya yarısı olmayan ağaçlar görüyorum.Bu herobrine olabilirmi?
 

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
ulan o removed herobrine herobrine gitti diyo ama notch onu şakasınıa yazıyor olabilirmiş ve life hunter arakadaşım onun cevabı map indirdiysen mapdan bulaşmış veya modlu indirmişsin ama ben name change lahuncerla giriyodum bi çıkyom madene bi bakıyom 1-2 ıron yok ben yapıyom bed yok ya herbrine silindimi kaldımı anlaşılmadı bi türlü hatta var olduğu bile bilinmiyo
 

hjdama

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
aslında benzer olaylar oluyo fakat yakın zamanda yıldırım fırtanası olduysa ağaçlar yıldırım yüzünden yanmıştır .Ama yakın zamanda herobrine hakkında birkaç şey duymuştum.mesela artık eskisi gibi olmasada geri dönüyor ve oyuna yeni fanteziler katıyor gibi şeyler işte.bana da böyle işaretler çıkmıştı, bir tabelada 'meraba' yazıyodu önce anlamadım sonra söylentiler aklıma geldi fakat hala görmedim
 

MountTurk

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kardeş ben minecraft tı 1.4.2 de survival oynuyorum.sürekli yanan ağaçlar ve ya yarısı olmayan ağaçlar görüyorum.Bu herobrine olabilirmi?
bak life bende bazen görüyorum bakın bende bir ağaçç gördüm agaçda basınç plakasıvardı
patladı ve birde madene inerken yukarda beyaaz bir sis vardı ve birde steveye benzer bir şey korktum ozaman 2kişilik multiplayerd eoynuyorudum kankamda yanımdaydı en son bir şey geldi sonra ben single playerdede köy bulmuştum neyse kyde 9 gün kaldım 10 günün gece yarısında bisürü zombi geldi bastı köyü herkes zombi oldumap şu an saabiim hala oynuyorum bu mapda bazen ve bir ev var eve kapoları kırıp şeyler ekledim
güzel blok lar :D zombiler gireiyor evime kazan yaptım iksir standı yapmayı bilmiyorum ve zombilerin hepsi zırhlı köylü zombileri iyileştirdim gamemodeden iksir alı ptteşekkürler dostlarım yalnız herobrineyi silmedi o alak oruspu ok çocugu notch .
 

agent_girl34

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
O değilde Herobrine'ı gördüm.Çok tırsııyorum. :D birde şu sorun;Kaç gündür aynı world de oynuyorum ve Herobrine'den çok çekiyorum kurtarın beni bundan. :D
 

TheBloodyMask

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
agentgirl arkadaşım onun çözümü minecraftı herşeyiyle sil texture pack ve savelerde dahil yada yeni bi update gelince forceupdete le gidiyo diye biliyom
 

shnider9

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
arkadaşlar 1.4.2 de herobrine var çünkü mob dosyasına girdiğinizde herobrine
diye bir şey olması gerek ona bastığınızda herobrine skini çıkıyo yani herobrine kesinlikler var
 

PwParadox

Konun için düşüncem profil kapağımda
En iyi cevaplar
0
ardeş ben minecraft tı 1.4.2 de survival oynuyorum.sürekli yanan ağaçlar ve ya yarısı olmayan ağaçlar görüyorum.Bu herobrine olabilirmi?
aslında yanan ağaçları fırtınadaki yıldırımlar yapıo eğer glove stone suda mini pramit ve yerlerde cam görüyosan...
işin bitti (aslında benim skinimde herobrine skini ama:D)
 

Creeper01

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Ben mob dosyasında herobrine'yi bulamadım fakat gördüm tabelalara notlar bırakıyodu, evimi nether'e taşıyodu, tuzaklar kuruyodu ve chestlerimdeki esyalari karistiriyodu. (Bide Pigman nerde bulunuyo netherdeki değil)
 
Üst