ama gerçek arkadaşımın da dediği gibi herobrine var. ev yaptım ve içine yatak yapıp yaptım baya büyüktü. sabah kaltım ve sandıklara baktım ne odun , ne tas, ne de alet hiçbir şey yoktu.odun toplamak için dışarı çıktım ve evim de ova biyomunda(yada neyse anladınız)olduğu için baya uzaklaştım en fazla 3 gün kadar dışarda dolaştım ve evim de spwan noktasında olduğu için bulması pusulayla çooook kolay fakat döndüğümde ne ev ne de iz sadece kocaman bir çukur ve altta şu yazdı `If you want your house to kill me`( türkçesi eğer evini istiyorsan beni öldür veya benzeri bir şey) ve ardından da bu `I'm here for you, steve` (anlamı senin için geldim, steve)ondan sonra kortum oyunu çığlıklar içinde kapattım ve forge update yaptım.bir daha da görünmedi fakat hala mesaj atıyor dikkatli ol, ben burdayım, meraba veya seni öldürücem steve gibi kanı donduran mesajlar.O yüzden notu okursanız anlıcağınız gibi bir daha yaratıcı mod haricinde hard da oynamıyorum fakat ben araştırdıktan sonra bunun sebebi benim birkaç kere end e gidip geldiğim için veya bir totem benzeri(heykel yapılarını sevdiğim için yapıyorum ) bulduğum içinmiş o yüzden dikkatli olun ve eğer yazıyı beğendiğseniz beğen tuşuna tıklayın
NOT:bunları usta bir oyuncu olduğum için hard da oynarken yaşandı ve yalan söylüyorsam(totem ve end konusuna güvenmiyorum onlar hariç)hepsi doğrudur yalan söylüyorsam ne olayim