Minecraft Serverde Manuadd ve Yetki Adı Verme (Perm)

Bu Size Yardımcı Oldumu?


  • Kullanılan toplam oy
    8

LucasNetwork

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
GrupManager Komutları:
Grup kurmak için bu komutu kullanmamiz gerekir:
/mangadd Grupismi
Grubu renklendirmek için mesala: [Oyuncu]
/mangaddv Grupismi prefix [Grupİsmi]

Bu Çok Gereksiz :Gruba On Ek Vermek İçin. Mesala [Oyuncu][SS]
/mangaddv SS suffix OnEk

Grub'a perm vermek için:
/mangaddp grupismi permission
Bir kişinin grubunu değiştirmek:
/manuadd nick grubismi


LÜTFEN BOŞ YERE ELEŞTİRMEYİN BEĞENMEDİYSENİZ "PEK BEĞENMEDİM VEYA ANLAMADIM KONUYU DAHA ANLAMLI HALE GETİRMENİ BEKLİYORUM" GİBİ YAZI YAZABİLİRSİNİZ .
 

Emre_Gl

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Yazıları Belli Etmek İçin Yaptım Ama Yorumun İçin Saol :) Ne Sandın Neyse Devamını Boşver :D
Yazılar aşırı büyük, küçük yapmanı öneririm. Bir de telefondan giriş yapan kullanıcıların ekranını kaplayan bir yazı oluyor... Ayrıca suffix gereksiz değil şu şekilde kullanan sunucular mevcut;
[+] Oyuncu [+]
 

WhisperB

Whisper NETWORK
En iyi cevaplar
0
Oyuncuların gruplara nasıl ekleneceğini ve gruplara nasıl perm veriliceğinide gösterebilirsin. DAHA SADE BİR ŞEKİLDE
şu an mobilim tapatalk'ın klasik sorunu. Renkler görünmüyor bazen. Onun dışında yazılar bana çok büyük gelmedi. Bence iyi anlatmış. Bilmeyenler yararlanabilir. :)
 

LucasNetwork

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
şu an mobilim tapatalk'ın klasik sorunu. Renkler görünmüyor bazen. Onun dışında yazılar bana çok büyük gelmedi. Bence iyi anlatmış. Bilmeyenler yararlanabilir. :)

Yorumun İçin Teşekkürler :) Bende Fark Ettim Renkler Biraz Rahatsız Edici Ama Belli Etmek İçin ama şikayetler artarsa düzeltirim :)

Yazılar aşırı büyük, küçük yapmanı öneririm. Bir de telefondan giriş yapan kullanıcıların ekranını kaplayan bir yazı oluyor... Ayrıca suffix gereksiz değil şu şekilde kullanan sunucular mevcut;
[+] Oyuncu [+]
Benim Görüşüm Bu Ama Yorumun İçin Teşekkürler :)

Oyuncuların gruplara nasıl ekleneceğini ve gruplara nasıl perm veriliceğinide gösterebilirsin. DAHA SADE BİR ŞEKİLDE
Eklemiştim Sanırsam Konuyu Tam Okuyup Hatalarım Varmı Bakarım :) Yorumun İçin Sağol.

İ Y İ F O R U M L A R !
 
Üst