qlawing
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
ayıptır söylemesi sen demezmiydin akıl yaşta değil başta ben senden büyük biri olarak seni küçümsemiyorum senin de yapmaman lazım gücü yeten yeteneAzıcık olgunlaş sonra oyun yapmaya başla. :![]()
ayıptır söylemesi sen demezmiydin akıl yaşta değil başta ben senden büyük biri olarak seni küçümsemiyorum senin de yapmaman lazım gücü yeten yeteneAzıcık olgunlaş sonra oyun yapmaya başla. :![]()
Eh tabi hayal yıkmak gibi olmasın lakin oyun yapmak öyle 1 aylık iş değildir ^-^konu açıyım dedim tüm forum bana karşı geldi
ben çok oyun yaptım biliyorum en son oyunum 3 ayda bitti.Eh tabi hayal yıkmak gibi olmasın lakin oyun yapmak öyle 1 aylık iş değildir ^-^
ben çok oyun yaptım biliyorum en son oyunum 3 ayda bitti.
Tek başına elbet fakat birkaç kişi ile mümkün 3D tasarımcılar bile nasıl oyun yapıyorsa çok zor yapıyorlar 2D tasarımcılar daha kolay oyun yaparlar.Eee çapın kadar ego yapmazsan sonu böyle olur.
Profesyonel,mrofesyonel ne iş ?
Daha liseye geçmedin veya bitirmedin,herhangi bir dili ezbere bilmiyorsun,hiç teknik çizim dersine girmedin ve bu kadar fazla ego yapıyorsun.
Sorması biraz gariptir fakat sonucunun ne olacağını sanıyordun ?
Oyun yapmak kolay bir iş değil.
bekle
Oyun dediğin şey en az 1 yılda yapılır, bir şeye oyun demek için şunların olması gerek;ben çok oyun yaptım biliyorum en son oyunum 3 ayda bitti.
iyide ben paraylan hiçbir şey almadım ipad'de 1 uygulama hariçOyun dediğin şey en az 1 yılda yapılır, bir şeye oyun demek için şunların olması gerek;
-Oyunun indirileceği ve güncellemelerin paylaşılacağı bir site.
-Oyunun satıldığı bir firma olursa oyunun tanınmış olur, Steam Origin gibi.
-Oyunu satabileceğin sosyal bir çevre.
-Oyundan bir gelirin olması (Olmazsa üsttekileri yapamazsın zaten.).
-Oyunun Bugları olmaması ve para ile testerler tutman.
-Oyunun grafik, kodlarını hazırlayacak bir ekibin olması.
-Satış yapmak için gereken şeylere sahip olman.
-Oyuna özel motor kullanılmış olması.
Acaba bunlardan kaçına sahip bir oyun yaptın.
iyide ben paraylan hiçbir şey almadım ipad'de 1 uygulama hariç
Oyun yapmak maddi imkan gerektirir, bedavaya yapılan bir oyunun kalitesi de düşük olur zaten.iyide ben paraylan hiçbir şey almadım ipad'de 1 uygulama hariç