Oyun yapımı

S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
Oyun dediğin şey en az 1 yılda yapılır, bir şeye oyun demek için şunların olması gerek;
-Oyunun indirileceği ve güncellemelerin paylaşılacağı bir site.
-Oyunun satıldığı bir firma olursa oyunun tanınmış olur, Steam Origin gibi.
-Oyunu satabileceğin sosyal bir çevre.
-Oyundan bir gelirin olması (Olmazsa üsttekileri yapamazsın zaten.).
-Oyunun Bugları olmaması ve para ile testerler tutman.
-Oyunun grafik, kodlarını hazırlayacak bir ekibin olması.
-Satış yapmak için gereken şeylere sahip olman.
-Oyuna özel motor kullanılmış olması.

Acaba bunlardan kaçına sahip bir oyun yaptın.
Şahsen visual basic yazarken kod yazmaya üşenip webbrowser kutusu kullanarak beleş bir hosttan .txt oluşturup güncelleme var! vb yazdığımı hatırlıyorum :)
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben bildirim gelmiyor diye ölüyorum. bu bildirim geliyor diye ölüyor. Tuz mu la bu bildirimler gelmediğinde öldürüyor geldiğinde öldürüyor ?
Bu öyle bir şey değil.Benim için bildirim 8-9 tane birden falan gelmeli.Diğer türlü durmadan tıklamak sinirimi bozuyor .s .s
Şahsen visual basic yazarken kod yazmaya üşenip webbrowser kutusu kullanarak beleş bir hosttan .txt oluşturup güncelleme var! vb yazdığımı hatırlıyorum :)
Visual express kullanıyorum pek de bir şey farketmiyor.Fazla hazır geliyor bana açıkçası.Kullanımı da basit olduğu için en dandik şeye bile uydurabiliyorsun.
 
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
Bu öyle bir şey değil.Benim için bildirim 8-9 tane birden falan gelmeli.Diğer türlü durmadan tıklamak sinirimi bozuyor .s .s

Visual express kullanıyorum pek de bir şey farketmiyor.Fazla hazır geliyor bana açıkçası.Kullanımı da basit olduğu için en dandik şeye bile uydurabiliyorsun.
Visual Basic 2008 Express kullanıyordum ben de.
Bkz. Visual Studio
 

AlichosTR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Visual Basic 2008 Express kullanıyordum ben de.
Bkz. Visual Studio
En iyileri zaten 2008 ve 2010.Yeni olan 2013 bana göre tam bir fiyasko.Nedense hoşuma gitmiyor.şu an da basic değil de express daha kullanışlı.Basic ".vb" uzantısını(kendi uzantısını) kullandığı için pratik değil.End ve diğer fasa fisolar açıkçası hem göze hitap etmiyor hem de gereksiz geliyor.En iyisi express o yüzden bence .s .s
 
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
En iyileri zaten 2008 ve 2010.Yeni olan 2013 bana göre tam bir fiyasko.Nedense hoşuma gitmiyor.şu an da basic değil de express daha kullanışlı.Basic ".vb" uzantısını(kendi uzantısını) kullandığı için pratik değil.End ve diğer fasa fisolar açıkçası hem göze hitap etmiyor hem de gereksiz geliyor.En iyisi express o yüzden bence .s .s
En son bu işlerle 4.5 yıl önce haşir neşir olmuştum rüya gibi hatırlıyorum :S
 
Üst