UHC ile bir sürüşe çıkalım, ondan sonra bakarız bateast.#ProvanasFactionungerigelmesidileğiyle ....
TamamUHC ile bir sürüşe çıkalım, ondan sonra bakarız bateast.
Bu gece UHC gelecek, ama mevcut durumda claimde pvp açılması serverın oyun tarzını büyük derecede etkileyeceği için bir anda böyle bir şey yapma imkanım yok. Dediğim gibi bir gün belki ancak o gün bugün değil.Serveri açtığından beri claimde pvp açılmasını bekliyorum hiç mi ümit yok![]()
Şu anlık bir mod ihtiyacımız yok, ileride olabilir. Olduğu zaman konuya yazarım.Kritex ne düşünüyorsunuz başvuru formum için ? Kabul veya Reddedildiği söylerseniz sevinirim
Arena tek kişi için değil, herkes için yapıldı. Vs ler için başka bir arena var aynı şekilde.Warp Arena Degişse iyi olur ugur abi çok büyük az kücük olsa
Özelden ulaşıldı.kritex peki rehber alımı bulunmaktamı ?
Resim şart builder olarak başvuru dolduruyorsanız.edit: sanırım mod alımı yokmuş. Ben builder olarak değiştirmek istiyorum ozman
İsim: Burak Güngör
Yaş:18
Aktif olarak seçeceğiniz bölüm: Builder
Tecrübeleriniz: daha önce kendi serverlarım oldu. Pluginlerle aram iyidir. world edit world guard biliyorum.
Günlük online süresiniz: 5-7 saat arası
Sizden küçük birine karşı nasıl davranırsınız: ben kendimden küçüklere karşı hep normal konuşmuşumdur. Yani onlarla bir arkadaş gibi olmaya çalışırım.
Skype adresi: lordkan06
Bilmemiz gereken başka bir şey varsa buraya yazınız: skype adresim. lordkan06 eklersen konuşabiliriz. ben cidden böyle bir server arayordum yaklaşık 1 yıldır. Her şeyiyle sistemiyle felan gerçekten 10 numara olmuiş. Dediğim gibi bu yıl üniversite kazandım hazırlık sınıfı okuyacağım için bol bol zamanım olacak. Kritex en azından benimle iletişime geçersen pişman olmayaccağını düşünüyorum. Bu servera çok şey katabilirim. en büyük hayalim ise büyük bir şehir kurmakinsanların evleri alabileceği bir tür şehir
Hayır, 7 aydan beri sıfırlama olmadı.Sunucuda sıfırlanma gibi bir şey olacak mı ?