[Rehber] Hamachi'siz Server Kurma (No-IP)

surhay

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
perhaps a server already running ıonthat port diyor nasikl düzeldebilirim
 

surhay

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
olmuyoo :(

05:34:10 [WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
05:34:10 [WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind
05:34:10 [WARNING] Perhaps a server is already running on that port?

Diyo hertürlü şeyi denedim lütfen yardım edin :cry:
banada aysi sey dio :'(
 

IronHanze

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
port açılmışmı diye kontrol ettin ya internetten , orda bi kullanıcı adı ve şifre istedi bendede istedide ne oldugunu anlayamadım internetin id pw simi ? dün serverime başkası girebiliyordu bugün Bukkitgui Kritik Hata diye bir şey verdi 'Hayır!Bir şeyler uygulamanın yanlış olmasına götürüyor. Bu uygulama böyle çalışamaz ve birazdan çıkacak lütfen bu durumu geliştiricilere bildirin' diyo
 

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
bukkit ile ilgili hatayı bilmiyorum ama sorduğu şifre modem şifresi eğer modemine 80 yada 8080 portlarını açmazsan herkes modemine girebilir.
 

IronHanze

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
permission xp nedir plugin ve bukkitgui ile alakası var mı varsa nedir yardımcı olabilecek var mı ?
 

Borayx

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
of deniyorum olmuyo no-ip i hallettiğimi düşünüyorum ama port açamıyorum
 
Üst