[Rehber] Hamachi'siz Server Kurma (No-IP)

Niqhtmare33

Marangoz
En iyi cevaplar
0
P-660W-T1 v3_IPv6
benim modemim bu ama portacmak.com da yok neden yaaa :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
 

Impact

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
no-ip pc kapalı olsa bile no-ip actıgımız için sw acıkmı kalıo
ne ise yaradıgını bilmiyorumda
 

aslanyunus456

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
1- Bedava.
2- Aslında senin ip'in değişiyor ama No-IP nin proramı sayesinde değişen IP'in, senin açtığın adrese bildiriliyor yani senin açtığın asdasdcraft.zapto.org adresi ile herkes server ulaşabiliyor IP değişse bile. Ama zaten önemli olan port olayı port açık değilse servera ulaşamazlar.
 

AdrianDav

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
kardeşim videoyu izledim bende deneme3craft.zapto.org yaptım işte port felan açtım ama servere girmiyor connect refused yani bağlantı reddedildi diyor bunun anlamı ne ve ne yapmalıyım ?
 

lolo99

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ben açamıyorum ya portuma 192.168.1.33 yazdım static ip yerini yaptım başlamıyo
 

DevPlus

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
kardeşim videoyu izledim bende deneme3craft.zapto.org yaptım işte port felan açtım ama servere girmiyor connect refused yani bağlantı reddedildi diyor bunun anlamı ne ve ne yapmalıyım ?
Kendi sunucuna dış ip ile giremezsin sen yine normal olarak 127.0.0.1 olarak gir arkadaşların deneme3craft.zapto.org olarak girsin :)
 

Altin

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
eyw sayende yapabildim :D tabi portacmak.com kapanmış başka sitedne baktım ama büyük yardımın doundu
 
Üst