[Rehber] Hamachi'siz Server Kurma (No-IP)

Geoid

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
bir şey sorabilir miyim? Bu static İp alırken Bilgisayarın tüm iplerini falan veriyoruz yani güvenebilir miyim bu siteye?
 

arda3219

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
bi videoda tunngle die bi program var onu indirin dio indirdim IPYİ MULTİPLAYERE YAZDIM ORJİNALMİ BİLMİOYRUM AMA DİĞER SERVERLERDE SADECE REGİSTER YAPMIYOR ODA BENİM YENİ OLDUĞUMDANDA OLARİBİLR TABİ ONLİNE MODE FALSE YAPTIM HİÇ Bİ İŞE YARAMIYOR USER NOT PREMİUM HATASI NE OLURSA OLSUN ÇIKIYOR DİĞER SERVERLERDE ÇIKMIYOR NE YAPICAM BEN ? :(
 

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
1)Tungle, hamachi benzeri bir programdır.
2) User not Premium hatası bağlandığın server premiumdur yani online-mode=true dur.
 

Chonch

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
herşeyi yaptım ancak,!!!!!!!!!!!! servera bağlanıncaconnection refused diyo
 

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
herşeyi yaptım ancak,!!!!!!!!!!!! servera bağlanıncaconnection refused diyo
1) localhost yazıp bağlanmayı dene serverına.
2) server.propeties dosyasında IP yerini boş bırak.
3) java güvenlik duvarında engeli varsa kaldır.
4) bunlardan hiçbiri olmazsa modemle ilgili sorun vardır. port falan
 

ooooo

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
arkadaş hemen resmi sil!!!! hemen çünkü bilgisayarından internetten yaptığın herseyi kontrol ederler senin iplerini kullanrak baska yerlerde oturum açaarlar hemen sil resmi
 
Üst