SnipeTR
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
Skyblock marketinde obsidian ile değerli şeyler alınırdı o zamanlar redstone ile obsidian felan yapılırdı admininin adamıza yaptığı baskın öncesi zengindik hatırladığım kadarıylaVovovovo maziler![]()
Skyblock marketinde obsidian ile değerli şeyler alınırdı o zamanlar redstone ile obsidian felan yapılırdı admininin adamıza yaptığı baskın öncesi zengindik hatırladığım kadarıylaVovovovo maziler![]()
Ah Ah Speaw Bey keşke o maziler geri dönse diyorumVovovovo maziler![]()
bir heykelin altında havuz vardı![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yılllaaaaaarrrr az mı oynardım gerçi halen oynarım. 2013 zamanlarında çektiğim fotoğraflar. Markete gidiyordum bizim o çökük pc ile so oynuyordum ama çok güzel günlerdi beeeee. Ayrıca hedefim var SonOyuncu'da herhangi bir yetkili olmak halen kararlıyım bunda ilk kez burada açıklıyorum![]()
Hatta o taraflarda bir yerde bira fondipleme yeri vardıbir heykelin altında havuz vardı
evetHatta o taraflarda bir yerde bira fondipleme yeri vardı![]()
Var siz görememişsinizEvet,sunucu güzel,konu tasarımı müthiş fakat şunu anlamadım ki ''Creative'' sunucusu sunucu'da yok.
Bir anlığına kendi gözlerimden şüphe ettimEvet,sunucu güzel,konu tasarımı müthiş fakat şunu anlamadım ki ''Creative'' sunucusu sunucu'da yok.
Ben nedense göremiyorum :supheli:Bir anlığına kendi gözlerimden şüphe ettim![]()