T
Tavşan26
Ziyaretçi
Silent yapmayın, standart kalsın.ordan bir şey yaptığı garanti senin dediğin doğru bak[DOUBLEPOST=1418239436,1418238868][/DOUBLEPOST]
o bios ayarlarında performance var onun yanında 3 tane seçenek var (silient,standart,turbo) abimde slient seçeneğini işaretlemiş ve kaydetmiş ve kasa sesi azaldı şimdi ?
Aha da o dediğim 3 seçenek:Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.