SOS

Areilyn

-(˘▾˘-)
Ressam
En iyi cevaplar
0
Tam da "Artık böyle konular açmazlar" derken :/
Ben böyle şeylere karşıyım ama güler bir yüzle içinden geçenleri nazikçe ve birazcık da övgü serpiştirerek söylerse bir şansı olabilir. Eğer kıza bir kelime bile edebilecek durumda değilse bir terapisyene görünmesinde fayda var. Benim tavsiyem @BurnerTroll :)
 

Singularity

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
1
Kardeşim benimde sınıfımda çok sevdiğim bir kız var. Bende çok zor konuşuyorum kendisiyle ve bende çok aşığım. Banada yardımcı olursanız çok sevinirim. :aşık:
 

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
Yer ayırtıyorum sonra gelir yazarım size bir şeyler. (Siz şimdiden yine baya bilgece şeyler yazmışım gibi beğenebilirsiniz.) B)

Davet için teşekkürler @InnocentBunny .

Tavsiye ve analiz şeysi:

Genelde hep "arkadaşım şöyle şöyle yapmak istiyor ama yapamıyor." konularının %80'inde arkadaş denen şeyden eser yoktur. Kişi kendine gelecek tepkiyi savuşturmak için odağı "arkadaş"a çevirtir. Neyse bari, benim işim şu anda yargılamak değil tavsiye vermek. B)

"Arkadaşın" açılmak istemiş ama açılamamış ve bundan haberin var, demek ki sana anlatmış. O halde hem konuşmaya çekinen ama bunu arkadaşına anlatan, anlattığı arkadaşının da forumda bunu paylaşarak destek isteyebileceği yaş grubuna yönelmemiz gerekecek. (Ya liseye yeni geçtiniz ya da ortaokuldasınız. Bu yaş grubu aralığında değilseniz kişilik gelişiminizde ufak bir sorun var, dert edilecek bir şey değil ama.)

Adım 1 - Kızı oku.

Dışarıdan biri olarak arkadaşını da kızı da incele, tabiri yerindeyse oku onları. Birbirleriyle geçinebileceklerini düşünüyorsan sonraki adıma geç.

Adım 2 - Cesaret Konuşması.

Gidip konuşması konusunda ikna et. Şöyle ki, bu olay dünyanın sonu değil. Normal bir durum, absürt hareketler yapmadan gidip kızla konuşsun. (Bu uyarıyı yaptım çünkü erkekler bu tür durumlarda kelimenin tam anlamıyla "mallaşabiliyor.") Söylemediği sürece çok şey kaybedeceğini söyle. Reddedilme ihtimalini ağzına bile alma. Pozitif düşünmesini sağla. (Not: Bu çekingenliğin temel nedeni reddedilme korkusudur. Çekinen insanlara sorun, reddedilmeyeceklerine teminat verilse hepsi anında sevdiğini itiraf eder. Reddedilme korkusunun temelindeki neden ise kendisini beğendiği kişiye yakıştıramamasıdır.)

Zaten gidip teklif etmezse bu böyle sürüp gidecek. Teklif ettiğinde kabul etme ihtimali var çünkü. Yine aynı şekilde (adam akıllı konuşmuşsa) reddedilse bile en kötü şu anki durumu gibi olacak. "Başka kız mı yok sana?" klişesine dönüyoruz ama doğru, başka birinde dener; hayat devam ediyor sonuçta.
 
Son düzenleme:

LımonBerk

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ah aklıma bir anım geldi bir gün fırtınalı yok yok yok normal bir günde okuldayım uyuyorum kızlar benim kafama su dökmüşlerdi benimde korkudan alip tam kalkıyım sıradan bana su döken kişinin kafasına uçayım dedim ufaklığım kızın bilin bakalım neresine geldi (bana su döken kızdı) beni bir kovalıyor abooo berkkk berkkkk gel buraya senin ***** ****** ****** kafama attığımgibi kitabı kafam şişti merdivenlerden yuvarlandım düşüp neyse iyi yanından bakalım 2 ay okula gitmedim bence en iyisi sen uzak dur bu kızlardan bazılarının ne yapacağı belli değil

neyse öhöm öhöm kızla ilişkinin olmasını istiyorsan ;
  • direk açıl ona en fazla tokat yersin veya alt tarafı ölürsün
  • ona hıyar ver @adenzu54 böle ayarlıyor 34 tane kızla ilişkisi var bu adenzunun
  • ilk önce kanka ol belki ilerde bir şansın olur
  • büyü yaptır ona cinci hocaya götürerek
  • tecavüz et (önerilmez)
  • veya bunlar ile ayarla
  1. para
  2. tip
  3. burayı boşver en iyisi
  4. adam gibi bir üslubun olsun
  5. içine kapanık olma
daha var aklımda garip fanteziler ama yorgunum
 

running_nose

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Yer ayırtıyorum sonra gelir yazarım size bir şeyler. (Siz şimdiden yine baya bilgece şeyler yazmışım gibi beğenebilirsiniz.) B)

Davet için teşekkürler @InnocentBunny .

Tavsiye ve analiz şeysi:

Genelde hep "arkadaşım şöyle şöyle yapmak istiyor ama yapamıyor." konularının %80'inde arkadaş denen şeyden eser yoktur. Kişi kendine gelecek tepkiyi savuşturmak için odağı "arkadaş"a çevirtir. Neyse bari, benim işim şu anda yargılamak değil tavsiye vermek. B)

"Arkadaşın" açılmak istemiş ama açılamamış ve bundan haberin var, demek ki sana anlatmış. O halde hem konuşmaya çekinen ama bunu arkadaşına anlatan, anlattığı arkadaşının da forumda bunu paylaşarak destek isteyebileceği yaş grubuna yönelmemiz gerekecek. (Ya liseye yeni geçtiniz ya da ortaokuldasınız. Bu yaş grubu aralığında değilseniz kişilik gelişiminizde ufak bir sorun var, dert edilecek bir şey değil ama.)

Adım 1 - Kızı oku.

Dışarıdan biri olarak arkadaşını da kızı da incele, tabiri yerindeyse oku onları. Birbirleriyle geçinebileceklerini düşünüyorsan sonraki adıma geç.

Adım 2 - Cesaret Konuşması.

Gidip konuşması konusunda ikna et. Şöyle ki, bu olay dünyanın sonu değil. Normal bir durum, absürt hareketler yapmadan gidip kızla konuşsun. (Bu uyarıyı yaptım çünkü erkekler bu tür durumlarda kelimenin tam anlamıyla "mallaşabiliyor.") Söylemediği sürece çok şey kaybedeceğini söyle. Reddedilme ihtimalini ağzına bile alma. Pozitif düşünmesini sağla. (Not: Bu çekingenliğin temel nedeni reddedilme korkusudur. Çekinen insanlara sorun, reddedilmeyeceklerine teminat verilse hepsi anında sevdiğini itiraf eder. Reddedilme korkusunun temelindeki neden ise kendisini beğendiği kişiye yakıştıramamasıdır.)

Zaten gidip teklif etmezse bu böyle sürüp gidecek. Teklif ettiğinde kabul etme ihtimali var çünkü. Yine aynı şekilde (adam akıllı konuşmuşsa) reddedilse bile en kötü şu anki durumu gibi olacak. "Başka kız mı yok sana?" klişesine dönüyoruz ama doğru, başka birinde dener; hayat devam ediyor sonuçta.
Boyle yazinca ya da okuyunca mantikli geliyor ama uygulamada sıkıntı oluyor.Yine de eyvallah.
 

LımonBerk

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Ilk once bir kız arkadaşının olmasını istiyorsan şu kadar cesaretli olman lazım ; kilotla dışarı cıkıp zır deli gibi gezeceksin
bende bunu yapcak kadar cesaret var mesela
 
Üst