TEOG Puanları

TEOG Puanınız kaç?

  • 300-350

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 350-400

    Kullanılan: 3 9.7%
  • 400-450

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 450-500

    Kullanılan: 20 64.5%

  • Kullanılan toplam oy
    31

BlackRains

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
2001'li yoldaşlarıma geçmiş olsun. Birkaç örnek puan gördüm de, ya sınav kolaydı, ya da öğrenciler süpersonik. Hakkımızda hayırlısı olsun! :sgül:
 

EminGny

İşsiz
En iyi cevaplar
1
Beyler ben 2000 liyim; ilk teogdaki sorulara zor diyeni bıçaklarım.
Ben liseye 457 puan ile girdim ama inanın bana günde sadece 1 saat çalışarak 490 alırdım
Ayrıca teog çok kötü değil; ama çok iyide değil. Şu özel okullardaki not şişirme olaylarından dolayı bizim sınıfa gelen bi kız var hoca 5 kere anlatıyo anca anlıyo :(
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Beyler ben 2000 liyim; ilk teogdaki sorulara zor diyeni bıçaklarım.
Ben liseye 457 puan ile girdim ama inanın bana günde sadece 1 saat çalışarak 490 alırdım
Ayrıca teog çok kötü değil; ama çok iyide değil. Şu özel okullardaki not şişirme olaylarından dolayı bizim sınıfa gelen bi kız var hoca 5 kere anlatıyo anca anlıyo :(
Senin de hep okuldaki kızlarla derdin oluyor.
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
En iyisi bence Askeri Okul imtihanları geçtikten sonra kolay hem maas iyi hem üniversite derdi yok lise bitiyor işe başlıyorsun

AkanCe Tarafından Gönderildi
 

Rayandu

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Notları 400'ün üzerinde olanlar burada harcanıyorsunuz gidin başka sitelere
 

NemesisX

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Şanlısınız şanslı bizde böyle bir sistem yoktu bunu değerlendiremeyip üzücü sonuçlar alanlar okumak da gözünüz varsa boş verin :)
 

NoPermission

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Beyler ben 2000 liyim; ilk teogdaki sorulara zor diyeni bıçaklarım.
Ben liseye 457 puan ile girdim ama inanın bana günde sadece 1 saat çalışarak 490 alırdım
Ayrıca teog çok kötü değil; ama çok iyide değil. Şu özel okullardaki not şişirme olaylarından dolayı bizim sınıfa gelen bi kız var hoca 5 kere anlatıyo anca anlıyo :(
Yanlız şöyle bir şey de var benim bir yakınım var. 2000'li TEOG denilen yeni sisteme ilk girenlerden biri. 1 Ay boyunca çalıştı, çalıştı fakat 330 aldı. Ama gittiği lise iyi fakat öğrencilerden bir kaçı gözüne batmış ondan acayip tembel 350 360 almışlar? Dostum kafanızı, elinizi ayağınızı yormayın. Ben bu sistemle bir insanın seviyesini ölçtülermi, ölçmedilermi hiç anlamam. Benim gözümde 200 alan ile 450 alan bir. Bu sınava girenlerden bahsediyorum.
 

Fuzenova

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Geçen Sene Girmiştim.Umrumda Bile Değildi Teog Açıkcası,Hepsini Sallamıştım.265 Almıştım.Teog Kabusunuz Değil,Stres Yaparsanız Akılsızlık Edersiniz Çocuklar.Şimdi Lise 2ye Geçtim.
 
Üst