RedIsBack
Obsidyen Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Ben 1200 TL'ye aldım .s1500 - 1700 lira arası dediğin telefonlar.
Ben 1200 TL'ye aldım .s1500 - 1700 lira arası dediğin telefonlar.
Domalmadan fazlasını mi yaptın naptınBen 1200 TL'ye aldım .s
Yazdım ya ordaMotorola Moto G - 800 TL
Casper Via V4 - 800 TL
Huawei Ascend P6 - 750 TL
LG G2 Mini - 800 TL
Nexus 4 - 850 TL
Huawei Ascend P7 - 1100 TL
Casper Via a3216 - 650 TL
General Mobile Discovery Elite - 1200 TL
LG G2 - 1300 TL
Telefonu en çok ne amaçla kullanacağını söylersen daha fazla seçenek sunabilirim.
Hayatını neredeyse telefonlara adamış biri olarak öneriyorum.
Yazdıklarımı değerlendirebilirsin, Beğenmezsen başka öneriler verebilirim.Yazdım ya orda![]()
Z1C nin özelliklerine sahip daha ucuz bir telefon yokmuYazdıklarımı değerlendirebilirsin, Beğenmezsen başka öneriler verebilirim.
Onun da ekranı küçük be :/Z1C nin özelliklerine sahip daha ucuz bir telefon yokmu
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Z1C nin özelliklerine sahip daha ucuz bir telefon yokmu
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Aslında general mobileyi çok tercih etmiyorum.Z1C nin özelliklerine benzeyen bir sony telefonu varsa(bütçeme uygun) bulabilirmisin ?Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
İşlemci ve hızı aynı
Z1C'nin kamerası: 20,7 MP
Elite'nin kamerası: 16 MP (Sony'nin kameraları kadar kaliteli olamaz.)
Z1C'nin ekranı: 4.3 inç
Elite'nin ekranı: 5.5 inç
Daha saymak istemiyorum..
Sony:Aslında general mobileyi çok tercih etmiyorum.Z1C nin özelliklerine benzeyen bir sony telefonu varsa(bütçeme uygun) bulabilirmisin ?