Yeniden Bir Doğuş Yapıyorum

zRedDragon

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
HOŞGELDİN ! Diyorum ![DOUBLEPOST=1430942288,1430942205][/DOUBLEPOST]Hey Sen.Evet Sen Gülücük Atmayı Seven Adam.Artık Daha Az Gülücük At Ki Burda Katı Kural Koyan Adminler POST Kastığını Sanmasın ve Uyarı Sende Almayasın.
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
HOŞGELDİN ! Diyorum ![DOUBLEPOST=1430942288,1430942205][/DOUBLEPOST]Hey Sen.Evet Sen Gülücük Atmayı Seven Adam.Artık Daha Az Gülücük At Ki Burda Katı Kural Koyan Adminler POST Kastığını Sanmasın ve Uyarı Sende Almayasın.
Bilgilendirme için sağol post dedikleri benim artiklarimmi sizinmi :)

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

zRedDragon

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
POST Yani Mesaj Kasmak Oluyor.O Yüzden O Gülücüklü Mesajları Silmeni Öneririm.Aksi Takdirde Bilgilendirme Uyarısı veya Uyarı Puanı Alıp 1 Gün Mesaj Yazamassın ve Bu Kurallar Gittikçede Artıyor.İstersen Kurallar Bölümüne Bakabilirsin.
 

UcanKofte

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence sen pek fazla buralarda takılma ,git dışarı çık arkadaşlarınla oyna ,yaşına göre yanlış yerlerde takılıyorsun.Ben seni anlıyorum ,Kendi prestijini yaratman için çok erken.Gözlerini boşa yorma :)
 

DeathLight

You tell me life isn't that hard.
En iyi cevaplar
0
Çocukça hareketlere devam edersen kimse seni sevmez. Daha olgun hareketler sergile...
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bir İnsan Bu Kadar Benzermi ya
1- Sesim İnce Dedin
2- 12 Yaşındayım Dion
3- Adım Atakan
Resmini At Bakam :D:S O da Benziyomu :S[DOUBLEPOST=1430988179,1430987891][/DOUBLEPOST]Eğer Tipde Benzer se Zaten Yüz İfadem:

13 yaşındayım

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Altikardes

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öncelikle kardeşim,bu forumda öne cıkmak için Yeni bir doğuş! Bırakıyorum! Akance Farkıyla! gibi konular açmamalısın.Hem nasıl bir döneksin,hani gidiyordun.
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Forumda Sadece Bir Kişi İle Tartıştığın İçin Forumu Bırakman Saçmalık Bu Bir
İkincisi Adam Senden Özür Dileyince Hey Geri Döndüm Diye Konu Açman Ayrı Bir Saçmalık Buda İki

Herşeyi Forumdakilere Anlatmak Gözümüze Sokmak Zorunda Değilsin
Kendi Aranızda Halledin Şu Tür Şeyleri
Sen Geri Döndün Diye Partimi Verelim Abim Ne Yapalım !!!!
herkes partiye

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

muhammed1841

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Çok da bir değişiklik olmamış. Hala bb diyorum.
Birkaç güne tekrar atar yapıp "Bırakıyorum" diye konu açarsın, onu bekliyorum :3
 
Üst