Arama sonuçlarınız

  1. 98IamLegend98

    Kolsuz Zombi

    evet :D onun ek moduda var ölünce dağılıyo :D
  2. 98IamLegend98

    Kolsuz Zombi

    ben sadist değilim. Sadist olsaydım domuzların kollarını falan koparırdım. Zombiler ölü oldukları için hiçbir acı hissetmezler. o yüzden değilim! :D modun ismini konuda belirttim.
  3. 98IamLegend98

    Kolsuz Zombi

    evet :D
  4. 98IamLegend98

    Kolsuz Zombi

    Arkadaşlar ben kolsuz zombi yaptım görüntüsünü sizinle paylaşmak istedim. modun adı: Mob Amputation.
  5. 98IamLegend98

    İsim sorunu

    ismini doğru yazdığından emin ol.
  6. 98IamLegend98

    easurvival - Sunucu Projesi - Bağışlarınızı Bekliyor

    tam benlik bir server! açılmasını bekliyorum!
  7. 98IamLegend98

    Minecraft 0.9 Beta Çıktı! İLK RESİMLER

    ben bunu yazan herkezden önce mojangın sitesinde görmüştüm -_- ve arkadaşlar MC PE 1.0.0 de bence PC versiyonunun 1.8 özellikleri gelecek :D
  8. 98IamLegend98

    İsim sorunu

    karakter denmez ona skin denir. crack oynuyorsan cracklar 1.7.9 da skinsiz oluyorlar. 1.7.9 a mı geçtiniz?
  9. 98IamLegend98

    Sende Gel Ve Türkiye İçin Savaş !!!

    oyuna girer girmez seni arkadaş eklemiş oyun :D
  10. 98IamLegend98

    Enderman dostumla Selfie :D

    imgur.com veya hizliresim.com gibi sitelere bilgisayarından upload et.
  11. 98IamLegend98

    Çocukluğumuzdan Kalma Çocuksu Saflıklarımızı İtiraf Ediyoruz :D

    :D ben küçükken düz duvara tırmanırdım ve kendimi spaydırmen sanırdım :D çok hayalpresttim :D
  12. 98IamLegend98

    Çocukluğumuzdan Kalma Çocuksu Saflıklarımızı İtiraf Ediyoruz :D

    :D en çok perdeyi hayalet sanmana şaşırdım :D
  13. 98IamLegend98

    Çocukluğumuzdan Kalma Çocuksu Saflıklarımızı İtiraf Ediyoruz :D

    gerçektende çok saf bir çocukmussun :D
  14. 98IamLegend98

    Çocukluğumuzdan Kalma Çocuksu Saflıklarımızı İtiraf Ediyoruz :D

    ya burası yazılacak yer değil gidin özel konuşmadan yazın.
  15. 98IamLegend98

    Çocukluğumuzdan Kalma Çocuksu Saflıklarımızı İtiraf Ediyoruz :D

    burası onun yazılacağı yer değil!
  16. 98IamLegend98

    Domuza bakarak yaptığım domuz kafası heykeli 3D

    yok diyorumki ilk sayfaya gel konuya bak f3 ten pixeller yaz gör diyorum orda ne demek istediğimi anlarsın.
  17. 98IamLegend98

    Domuza bakarak yaptığım domuz kafası heykeli 3D

    konuyu iyice okusan!
  18. 98IamLegend98

    DESTANSI GİF SAVAŞLARI [EGB]

    onun için minecraftturk'te yetkili olmalısın.
  19. 98IamLegend98

    DESTANSI GİF SAVAŞLARI [EGB]

    orası bir hologramdı :D FlameThrower'imle tüm vatandaşlarını yakıyorum! muhahahahaha :D
  20. 98IamLegend98

    Beyler dünyayı zombiler bassa ne yaparsınız?

    evime barikat kurup pcimi saklar sonra flamethrower'imi alıp hepsini yakardım :D
  21. 98IamLegend98

    DESTANSI GİF SAVAŞLARI [EGB]

    Are You Kidding Me! bu gifde pigmen sensin kardan adam benim askerim senin askerlerini öldürdüm. tek sen kaldın bide 10 tane falan askerin kaldı. benim askerim engellio vatanıma gelmene. :D
  22. 98IamLegend98

    1.8 de gelecek olan yenilikler.

    evet ama genelde yabancılar yapar. 1.8 de bende server açacağım. area51 de korkulu şeyler ekleyebilirim aklıma getirdiğin için sağol :D not:global olucak yabancı yani.
  23. 98IamLegend98

    DESTANSI GİF SAVAŞLARI [EGB]

    You Are Kidding me!
  24. 98IamLegend98

    1.8 de gelecek olan yenilikler.

    aynen artık resource packlere ses ekleme sorunu kalmaz :D not: ben bir korku mapı yapıyorum eğer 1.8 çıkmadan yaparsam resource packte ses olacak :D ama 1.8 de biter belki.
Üst