Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
evet ya :D o modu indir sonra forge ye gir skinsiz olmalısın heralde ama gün ışığında yanarsın ona göre sonra creative geç cANVarlar sana saldırmaz eyer al sonra gamemode 0 a geç al örümceğe tak işte bindin
proyum istersen sw aç vanilia sonra beni davet et hergün gelişelim ama sen ayrı evde ben ayrı evde ve ayrı madenlerde orman ve heryer ayrı 1 hafta geçtikten sonra kim proymuş görelim
prolar creeperin elle öldürünce barut çıktığını bilir bende bilyiroum ama tam olarak açıklamam lazımmış ben iyice pro değildim örneğin creeperi elle patllatınca barut düştüğünü bilmiyodum o zamanlar
kesin oyunu barışçıl oynayıp ende gitmişsindindir ve ender gözü olmayınca gamemode AÇıp endergözleri alıp gitmişsindir ve söliyim enderdragon barışçılda doğuyor
Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
evet başlıkta yazdım benimki pistonun üstüne plaka koyup göklere sıçramayı hayal edip pistonun üzerine plaka koymaya çalıştım bunu bi animasyonda görmüştüm
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.