Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
@craft_man fan çalışmalarına genel sohbet kafenin altındaki minecraft hikayeleri küçücük yazıyo ya işte fan çalışmalarıda öyle olsun mine imator çalışmaları olsun!
aynen üstelik önce nether e gidilmez önce dünyadan enderman öldürülür ve tam anlatamamışın sen 1 kere ende gitmişsin! bazen etrafın boş oluyor altın obsidyen orda sonra skyblock gibi gidilir istersen sw kur senle enderdragon öldürelim!
açmayı denerdim ama bende açamıyorum birine soralım he bide ben bitane herolu sw biliyodum forumexe de yazıyodu ama ip i unuttum ve herobrine beni derinlerdeki hapishanesine hapsetti o swde :(
tapatalk mı kullanıyosun
herodan korkulur ben korkmam ama bazıları korkar hemde fena sürümün kaç ? ona göre modunu atçam sonra gamemode 1 le yumurtasını al herobrine yaz aramaya sonra gamemode 0 geç zorluk kolaydan üsstte olsun sonra sağ tık yap sesi sonuna kadar aç gör!
yap güzel olur ve yaptıktan sonra bana sonra herkeze gönder benim mcretaor kurulunca size mob modu yapçam ve ilk senle paylaşcama aman dikkat mob çok güçlü olcak elmas kılıçla bile zor ölcek :)
evet zindevdi ismi channelin
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.