arkadaşlar ben eskiden mine imatorle videoları neyle aççağımı bilmiyodum bi yanlış bi dosyayla açtım tamamen gitti artık "(mine imator çalışması) geçerli bir win32 uygulaması değil diyor sonra o dosyaları bilgisayar programından silmeye kalktığımda bu biçim desteklenmiyor diyor bu videoları...