değilim ben hesabımı açarken XXSpideryasinXX diye kaydetçektim daha önce açılmış dedi sonra bende spider den sonra _ koydum
evet proyum ama gamemode açıyom :D tek server yapamıyom yapçaktımda yok windowsun uğraşları not defteriyle aç yok yok win bilmem ne uygulamasıs y
üklü değilmiş (kendim...