Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Biz dünyanın çekim kuvvetine mağruz kalmış bulunmaktayız. Dünya ise Güneş'in ;) Uzay boşluktur. Neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamadım <_<
  2. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Biz dünyanın çekim kuvvetine mağruz kalmış bulunmaktayız. Dünya ise Güneş'in ;)
  3. Salturbone

    [-*-] Zamanda Yolculuk Paradoksu - Nöron Yorucu Gerçekler V2 [-*-]

    Hakaret etmeyi çok mu seviyorsun ? Evde hiç terbiye görmedin mi ? Bize ne ...
  4. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Aslında o yer çekimi değil kütle çekimi, boşlukta var olan 2 cisim hayal et. Biri diğerinden daha büyük. Küçük olan büyük olana doğru gelmeye başlar...
  5. Salturbone

    Cazza144 Kimdir ? [ 400 Abone ] - Süper Konu Dizaynı !

    Nuuuuuuuğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ HORT, Neyse konu güncellenmiş oldu :D
  6. Salturbone

    [-*-] Zamanda Yolculuk Paradoksu - Nöron Yorucu Gerçekler V2 [-*-]

    Sana forumu öneren insanı öldüresim var... <_<
  7. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Hakaret etmekten başka bir şey bilmiyorsunuz ya, çok sinirleniyorum...
  8. Salturbone

    [-*-] Zamanda Yolculuk Paradoksu - Nöron Yorucu Gerçekler V2 [-*-]

    Anlattığım paradoks sayesinde zamanda yolculuğun nerede ise imkansız olduğunu anlamışsındır umarım...
  9. Salturbone

    [-*-] Zamanda Yolculuk Paradoksu - Nöron Yorucu Gerçekler V2 [-*-]

    [-*-] Zamanda Yolculuk Paradoksu [-*-] Bence görebileceğiniz en mantıklı paradoks. Zamanda yolculuğun var olacağı kesin olmasa da oluşabilecek en mantıklı paradoks sanırım bu; Düşünün ki Zaman Makinesi icat edildi ve siz bunu ilk kullanacak kişi olarak seçildiniz. Annenizi beğenmiyorsunuz (Kim...
  10. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Anlamsız bir kavram. Buna herhangi bir isim de verilebilirdi. Her yerde mutlak olabilir de olmayabilir de, evrenin dışına hiç çıkmadığımız için orada zaman diye tabir ettiğimiz göreceli kavramın nasıl işleyeceğini bilmiyoruz....
  11. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Zaman bir kavramdır, görecelidir. Zaten göreceliliği buradan geliyor. Her yerde aynı olmaz...
  12. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Işık bir madde değildir. Zaten burada kaybettin :p
  13. Salturbone

    Uğraştığım İlk Skin - Mavi Ölüm -

    Oradan indirip buraya atacaktım aSD:AS
  14. Salturbone

    PAYPAL-İNİNAL ÖDEME SORUNU

    Paypal ile satın alacaksın olay bu :ASD
  15. Salturbone

    Uğraştığım İlk Skin - Mavi Ölüm -

    Senin yaptığına inanıyorum. Ancak şu an kullanımda değil ^_^
  16. Salturbone

    Uğraştığım İlk Skin - Mavi Ölüm -

    Ben bulurum şimdi bu skini A:SDAS Kullanmıyormuş <_<
  17. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Biraz araştırma yapacak olursanız benim dediğim şeyin mantıklı, sizinkinin ise çöp olduğunu anlayacaksınız. Bunu söyleyenlerin 50 yıl önce tükenmiş olması gerektiğini düşünüyorum -_- 2 Kere beğenemiyorum malesef ^_^
  18. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Hipotezlerim mantıksız değil. Hayır yavaş çalışmaz. Sana aynı hızla çalışıyormuş gibi gelir. Ancak 5 gün uzayda kalıp dünyaya indiğinde gerekirse 1 dakika olsun yine farklı olduğunu anlayacaksın ;)
  19. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Aslında amacım soru sormak değil, Sadece beyinlerinizin ne kadar bu çelişkiye dayanabileceğini ölçmek ;)
  20. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Hayır yanış biliyorsun. Boşlukta zaman daha yavaş geçer, 4 Boyutlu bir ortamda ise çok daha yavaş, hatta 4 boyutlu ortamda bu süre 0 bile olabilir. Yani ışık hızı, Zaman bu yüzden görecelidir...
  21. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Saçmalamışsın. Zaman görecelidir. İnsanların oluşturduğu bir kavramdır ;)
  22. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Peki şöyle düşün. Zaman Lordları yanlış hatırlamıyor isem Zaman Vorteksi(Girdabı da olabilir hatırlamıyorum.) bakarak bu kadar akıllı oldular ve rejenerasyon geçirebilecek hale geldiler(Milyonlarca yıl sürmüş diyorlar). Peki ya zaman vorteksine bakmadan önce bunu nereden biliyorlardı ?
  23. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Zaman Lordlarının en büyük düşmanları bunlar :P
  24. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    Önemsiz bir şey yok ki, Ayrıca o kadar çok kavram var ki aklımda tutmakta zorlanıyorum...
  25. Salturbone

    [-*-] Doctor Who " Zaman Birimi " - Nöron Yorucu Gerçekler V1 [-*-]

    @TheProfessional den özendim ^_^ Ne yalan söyliyim bunun için yaptım zaten :D
Üst