Ben de de paranoya sanırım çok fazla yalnız kaldım ve insanlara yalnız kalmamaları için öğüt veriyorum. Abi 7. sınıfı okuyorum daha yalnızlık yaşanmıyor bu yaşta. Her gün hafta sonu için kıpır kıpır oluyor içim, "Sonunda sosyalleşeceğim, derdimden anlayan arkadaşlarım ile konuşacağım."...