Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    1.8 Seed

    foto yoksa arşiv++ a gönderileceksiniz <_<
  2. Salturbone

    Rise Of Realms l Spoiler l Hermos Castle

    Kale cool abi kale cool. Ama çok alçakta kalmış 256 sınırına çok yakın değilse biraz yükseltmekte fayda var ;)
  3. Salturbone

    Rise Of Realms l Spoiler l Hermos Castle

    Mutlaka bir kötü yanı vardır diyorum ve buldum: her ne kadar uçuyor olsa da çok aşağıda kalmış :D (En yüksek kulecik 256 sınırına çok yakınsa dikkate almayınız <_<)
  4. Salturbone

    [Istek] İnsan Skini

    Beğenmedim. Ayrıca benim skinim çok cix :D
  5. Salturbone

    Zombi istilası (Yapım aşamasında)

    Siz oyun yapacaksınız ? Biz de Göreceğiz ?
  6. Salturbone

    Zombi istilası (Yapım aşamasında)

    Ben java ile başladım oyun kodlamaya :D Hatta unity ile BF benzeri bir oyun bile düşünüyorum (Kadro:KadirBerk,Yok,Yok)
  7. Salturbone

    Zombi istilası (Yapım aşamasında)

    O zaman bu oyun çıkmayacak. Çünkü bıkacaklar :p
  8. Salturbone

    Zombi istilası (Yapım aşamasında)

    Veeee oyunu game maker ile yapıyorsunz ki bu da oyun yapımının süresinin 1 ay gibi bir süreye inmesine neden oluyor. Önüne geleni almışsın kadroya. Denedin mi hiç yapabilyorlar mı diye ?
  9. Salturbone

    Skript kodlarımda hata var bir türlü bulamadım (yes/no) hatası

    remove 1 level to player bunu yap...
  10. Salturbone

    McHeli modu ile bir soru sadece bilenler cevap atsın

    /summon yazıp boşluk bırakıp tab tuşuna basarsanız olabilecek her türlü entity'i bulabilirsiniz. Modlarda da çalışıyor merak etmeyin ;)
  11. Salturbone

    Ayna Teorisi

    Bunu aylardır düşünüyorum acaba öyle olabilir mi diye :D
  12. Salturbone

    Half Life 2 Alayım Mı ?

    Romayı yönetiyorsun işte :D
  13. Salturbone

    Half Life 2 Alayım Mı ?

    Çok süper bi oyun :D Strateji temalı.
  14. Salturbone

    Belirli Mobları Dünyada Nasıl Kapatırız?

    on chunk load: loop 100 times: kill the zombie Zombie yerini olmasını istemediğin moblar olarak değiştirebilirsin :D
  15. Salturbone

    Half Life 2 Alayım Mı ?

    ben dedim sana kendine half life complete pack al diye hem ucuzdu da <_< (Yani ucuz dediğim oyunları tek tek almaya çalışırsan pahalıya gelir :D)
  16. Salturbone

    [İstek] Spanwner'den Block Spanwlama

    bir sistem ile "/summon Item" yapabilirsin :D
  17. Salturbone

    Half Life 2 Alayım Mı ?

    Var synergy diye bir şey ile oluyormuş :)
  18. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    Spoiler vermeyi aklından bile geçirme sakın ! Yoksa magical wands deki gibi aylarca bekleriz onları A:SDSA
  19. Salturbone

    Mod Fikri[Yardım]

    İKİSİDE !
  20. Salturbone

    Half Life 2 Alayım Mı ?

    Kendine de bana da al.. :D
  21. Salturbone

    Bugün Benim Doğum Günüm !

    evet sosyal öğretmenine sor 7. sınıf ilk konusu nedir diye :D
  22. Salturbone

    Bugün Benim Doğum Günüm !

    kutlama mesajım paylaştım lo. ayrıca özel hayatı bilmen için yaşın küçük. seneye öğreneceksin :ASD
  23. Salturbone

    Bugün Benim Doğum Günüm !

    İlk kutlayan ben oldum asdadsa D:SA
  24. Salturbone

    Allahını seven yardım etsin :(

    şu kodu bat dosyası yapıp bat dosyasından çalıştırmayı dener misin ?:
Üst