Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    2 mod

    Anlıyorum ama @AlichosTR kadar değil (kendisi mod YAZAR class kavramının tam anlamını da gösterir falan ;) ).
  2. Salturbone

    [İstek]Mesaj gelmesi

    on command "/bukkit:help": [Tab]cancel event [Tab]send " &6Yasakli Bir Komut Kullandınız Admine Bildirildi" to player [Tab]execute player command "/report %player% Yasakli Komut Kullandi %player%
  3. Salturbone

    [İstek]Mesaj gelmesi

    cancel event bir tane daha üstte olacak ;)
  4. Salturbone

    2 mod

    Birleşikmiş gibi oynatıyor. Bu yüzden bu çeşit şeylere biz "modpack" diyoruz ;)
  5. Salturbone

    [İstek]Mesaj gelmesi

    Sırası yanlış. Cancel event üstte olmalı. ve to the player yerine sadece to player olmalı. onun dışında gayet iyi ;)
  6. Salturbone

    2 mod

    Çok basitmiş gibi anlatıyorunuz ya deliresim geliyor <_< Modları birleştiremezsin. Hem birleştirip de ne yapacaksın. 2 modu mods klasörüne atınca zaten kendisi 2 modu da algılayıp oynatıyor :D
  7. Salturbone

    Yeni Bir Mod Paketi Çalışması.. !

    Please adding my minecraft mod :( I do not want a lot to behold :)
  8. Salturbone

    Minecraft Ve Cs GO Çekilişi

    *Forum kullanıcı adınız: KadirBerk *Sadece gerçek adınız: Kadir Berk *Yaşınız: 13 *Minecraftı kaç yıldan beri oynuyorsunuz: 2013 Sömestr Tatilinden beri *Youtube'da Minecraft'la ilgili kimleri takip ediyorsunuz: Oyunbaz *Modlu Minecraft oynuyor musunuz : Alicho'nun ve kendi modlarımı ;) *Steam...
  9. Salturbone

    Creepypasta Modu İster Misiniz ?

    Yavaş ol bunu da banlatacaksın A:SDSA
  10. Salturbone

    Ödevler...

    Büyük ihtimal düz liseye gitmeyeceğim için (öhöhöhöhhhöhöööhöh :( )
  11. Salturbone

    Ödevler...

    I'm a Scherlock Holmes (@AzlaazTR göndermeleri... )
  12. Salturbone

    Ödevler...

    Nayur. Şu anda 7. sınıfı okuyorsun :ADAS
  13. Salturbone

    Ödevler...

    Veee sewrgun yaşını ilan eder ! dıdıdıdım dı dım !
  14. Salturbone

    Ödevler...

    Ben hayatımda şimdiye kadar en fazla 6 sınav içn çalışmışımdır. Onun dışında çalışmayı hiç sevmem. Ama evet bazı tipik tabirler ile söylenecek olursa bir İNEĞİM(Akıllıyım yani ders notlarım falan iyi ;) ) !
  15. Salturbone

    Ödevler...

    Biz onlara dalga geçenler değil kıskançlar diyoruz ;) onlar kendileri kaybederler. İyi bir hayata sahip olacaklar çalışkanlardır... Onun dışında bilmiyorsanız basit bir mantık öğretebilirim... Çarpma; Çarpaçağımız sayıların ikisi de negatif veya ikisi de pozitif ise sonuç pozitiftir. Sayıları...
  16. Salturbone

    Ödevler...

    Ne varki bunları yapmakta şimdi ?
  17. Salturbone

    Ödevler...

    çok basit ki bunlar AD:ADADAS Yarım saate bitiririm bunları ASD:ASDAS
  18. Salturbone

    Creepypasta Modu İster Misiniz ?

    Halay başlatan :D
  19. Salturbone

    Creepypasta Modu İster Misiniz ?

    Eclipse de sorun yok , komut istemcisine komutları yazarken build failed hatası alıyorsun ;) o_O Modelleme konusunda her zaman yardım edebilirim ;)
  20. Salturbone

    [İstek] Spanwner'den Block Spanwlama

    Küçük bir restone sistemi hazırlayacaksın. Olay bundan ibaret. (/summon Item - - - {Id:264} gibisinden.)Ya da (reklam olmasın ama) Teorik Redstone'cu nun kanalında spawner yapma videosu var. Orada güzel bir biçimde anlatılmış Bir bak derim ;)
  21. Salturbone

    Tapatalk güncellendi

    İfadeler direkt olarak bizde de gözüküyor. :D
  22. Salturbone

    Günışığı Sensörünü Görünmez Yapma

    Texture(resource) pac detected A:SDA
  23. Salturbone

    Yeni Telefon

    ivit lebiderya evler çoğalacak :D
  24. Salturbone

    Yeni Telefon

    Uydurma değil bu güvenilir kaynak ;)
  25. Salturbone

    Yeni Telefon

    Nayur. operatör kontratsız düz olarak ucuz fiyattan satışa çıkarılıyor amerikada. Yanlış hatırlamıyorsam son çıkan iPad burada 2000 TL den satışa çıkacakken orada 90 $ olacaktı ;)
Üst