PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Hile koruma pluginiz berbat
Uyguladığımız fakat sizlerin beğenmediği çözümlerimiz;
1-) Bundan önce AAC vardı haksız atıyor dediniz, değiştirdik.
2-) FPMC yükledik hareket edemiyoruz diye küfür ettiniz.
Şimdiye kadar antihack için eminim 250 TL'den fazla para harcamışımdır, elimizden gelen bu antihack yarı otomatik bir sistem yakalamayabilir bunları /report ile bildirmek bu kadar zor olmasa gerek.

Dipnot: Genelleme yaptım.
 

UltraoyunTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Şimdi sunucu koruması eskisine göre iyi de sanki diğer sunuculara göre bir lag var gibi. Yani demek istediğim olta biraz yavaş gidiyor gibi ve adamlara vurmak için eskisinden de daha fazla yaklaşmak gerekiyor. Şahsen ben eski xFallPvP'yi daha çok seviyordum. Nerede o eski günler :bayrak:
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Yarın size video atıcağım sebepsiz yere serverdan attığı için ve her oynayan arkadaşım serverinizi bu sebepten bıraktı ben bunu yazma amaçım korumayı değiştirin
Ne yapacağımızı emir veren bir oyuncuya soracak kadar düşmedik. Hile açmazsa oyundan atılmaz, bizim sorunumuz değil.

Şimdi sunucu koruması eskisine göre iyi de sanki diğer sunuculara göre bir lag var gibi. Yani demek istediğim olta biraz yavaş gidiyor gibi ve adamlara vurmak için eskisinden de daha fazla yaklaşmak gerekiyor. Şahsen ben eski xFallPvP'yi daha çok seviyordum. Nerede o eski günler :bayrak:
Texturepack kullanıyorsanız NOLAG olmasına dikkat edin. Sunucuda olta yine aynı hızda.
 

Eq4ReX

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Ne yapacağımızı emir veren bir oyuncuya soracak kadar düşmedik. Hile açmazsa oyundan atılmaz, bizim sorunumuz değil.


Texturepack kullanıyorsanız NOLAG olmasına dikkat edin. Sunucuda olta yine aynı hızda.
Siz bilirsiniz kendiniz serverinizi batırıyorsunuz eminem kısa süre içinde sizin serverinizde oynayacak kişi kalmıyacak
 

UltraoyunTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Siz bilirsiniz kendiniz serverinizi batırıyorsunuz eminem kısa süre içinde sizin serverinizde oynayacak kişi kalmıyacak
Kardeşim sunucu hafta içi +50 hafta sonu +100 bile çekebilen bir sunucuyu böyle eleştirmen gerçekten çok yanlış. Bu adamlar emekleri ile uğraşları ile buralara geldiler. Belki de kurslarını, derslerini ve daha fazlasını bu sunucu için yaptılar, emek verdiler ve zaten emeklerinin karşılığını şu anda alıyorlar zaten. Bu kadar oyuncuyu toplamak o kadar basit değil. Çünkü bu kadar kodu kodlamak, plugin tasarlamak o kadar basit değil. Bu işe bende atılmıştım bir günler ve gerçekten çok zor olduğunu fark ettiğim için vazgeçtim bu işten açıkçası. Şimdi size bir şey sormak istiyorum.

Bu resimde ''BiwaPvP'' adlı sunucuya yorum yapmışsınız. Yorum yapmakta serbestsiniz ama siz o sunucu ile bu sunucuyu gerçekten ters orantılı olarak karşılaştırmışsınız. Benim beynimde şu an çok fazla soru işareti oluştu. Bunlardan biride belki de siz bu sunucunun bir yetkilisi olabilirsiniz. (BiwaPvP'den bahsediyorum) Gerçekten uzun bir yazı oldu bende farkındayım ama günde 80'den fazla yorum yapmışsınız forumda ve 1/5'i beğenilmiş. Demek istediğim 3 kere hatta 1000 kere düşünün ama 1 kere yazın! İyi günler...
 

Eq4ReX

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
yaz
Kardeşim sunucu hafta içi +50 hafta sonu +100 bile çekebilen bir sunucuyu böyle eleştirmen gerçekten çok yanlış. Bu adamlar emekleri ile uğraşları ile buralara geldiler. Belki de kurslarını, derslerini ve daha fazlasını bu sunucu için yaptılar, emek verdiler ve zaten emeklerinin karşılığını şu anda alıyorlar zaten. Bu kadar oyuncuyu toplamak o kadar basit değil. Çünkü bu kadar kodu kodlamak, plugin tasarlamak o kadar basit değil. Bu işe bende atılmıştım bir günler ve gerçekten çok zor olduğunu fark ettiğim için vazgeçtim bu işten açıkçası. Şimdi size bir şey sormak istiyorum.

Bu resimde ''BiwaPvP'' adlı sunucuya yorum yapmışsınız. Yorum yapmakta serbestsiniz ama siz o sunucu ile bu sunucuyu gerçekten ters orantılı olarak karşılaştırmışsınız. Benim beynimde şu an çok fazla soru işareti oluştu. Bunlardan biride belki de siz bu sunucunun bir yetkilisi olabilirsiniz. (BiwaPvP'den bahsediyorum) Gerçekten uzun bir yazı oldu bende farkındayım ama günde 80'den fazla yorum yapmışsınız forumda ve 1/5'i beğenilmiş. Demek istediğim 3 kere hatta 1000 kere düşünün ama 1 kere yazın! İyi günler...
yazdıpım mesajlar in herkes neğenecek diye bir şey yok isteyen beğenri isteyen beğenmez ve ben hep iyi yorum yapıyorum isterseniz attığım mesajlara bakın!

Kardeşim sunucu hafta içi +50 hafta sonu +100 bile çekebilen bir sunucuyu böyle eleştirmen gerçekten çok yanlış. Bu adamlar emekleri ile uğraşları ile buralara geldiler. Belki de kurslarını, derslerini ve daha fazlasını bu sunucu için yaptılar, emek verdiler ve zaten emeklerinin karşılığını şu anda alıyorlar zaten. Bu kadar oyuncuyu toplamak o kadar basit değil. Çünkü bu kadar kodu kodlamak, plugin tasarlamak o kadar basit değil. Bu işe bende atılmıştım bir günler ve gerçekten çok zor olduğunu fark ettiğim için vazgeçtim bu işten açıkçası. Şimdi size bir şey sormak istiyorum.

Bu resimde ''BiwaPvP'' adlı sunucuya yorum yapmışsınız. Yorum yapmakta serbestsiniz ama siz o sunucu ile bu sunucuyu gerçekten ters orantılı olarak karşılaştırmışsınız. Benim beynimde şu an çok fazla soru işareti oluştu. Bunlardan biride belki de siz bu sunucunun bir yetkilisi olabilirsiniz. (BiwaPvP'den bahsediyorum) Gerçekten uzun bir yazı oldu bende farkındayım ama günde 80'den fazla yorum yapmışsınız forumda ve 1/5'i beğenilmiş. Demek istediğim 3 kere hatta 1000 kere düşünün ama 1 kere yazın! İyi günler...
sizlerde biwapvp yi kötülüyorsunuz yaptığınız şeyi başkasına yaptığında o insanı kötülemeyin!
 

iFroZen

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
yaz

yazdıpım mesajlar in herkes neğenecek diye bir şey yok isteyen beğenri isteyen beğenmez ve ben hep iyi yorum yapıyorum isterseniz attığım mesajlara bakın!


sizlerde biwapvp yi kötülüyorsunuz yaptığınız şeyi başkasına yaptığında o insanı kötülemeyin!
Bu konuda başka bir sunucunun muhabbetini yapmayın. Sorununuz varsa özelden konuşun.
 

MC4FUN

play.mc4fun.net
Aktif Üye
En iyi cevaplar
4
hile koruması olarak ne kullaniyorsunuz :) şahsen denedim ve begendim.
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Konuyu gereksiz yere hortlatıp çamur atmaya gerek yok. Antihile her gün geliştiriliyor ve çoğu kişi memnun. Atılan kişiler hile veya makro silebilirse rahatça oyun oynayabilirler. Sunucu 1.5 yıldır devamlı olarak aynı çizgide gidiyor ve öyle olmaya da devam edecek. Sunucu hakkındaki soruları özelden @GameKingTr59 adlı arkadaşa sorabilirsiniz.
 
Üst