Kardeşim sunucu hafta içi +50 hafta sonu +100 bile çekebilen bir sunucuyu böyle eleştirmen gerçekten çok yanlış. Bu adamlar emekleri ile uğraşları ile buralara geldiler. Belki de kurslarını, derslerini ve daha fazlasını bu sunucu için yaptılar, emek verdiler ve zaten emeklerinin karşılığını şu anda alıyorlar zaten. Bu kadar oyuncuyu toplamak o kadar basit değil. Çünkü bu kadar kodu kodlamak, plugin tasarlamak o kadar basit değil. Bu işe bende atılmıştım bir günler ve gerçekten çok zor olduğunu fark ettiğim için vazgeçtim bu işten açıkçası. Şimdi size bir şey sormak istiyorum.
Bu resimde ''BiwaPvP'' adlı sunucuya yorum yapmışsınız. Yorum yapmakta serbestsiniz ama siz o sunucu ile bu sunucuyu gerçekten ters orantılı olarak karşılaştırmışsınız. Benim beynimde şu an çok fazla soru işareti oluştu. Bunlardan biride belki de siz bu sunucunun bir yetkilisi olabilirsiniz. (BiwaPvP'den bahsediyorum) Gerçekten uzun bir yazı oldu bende farkındayım ama günde 80'den fazla yorum yapmışsınız forumda ve 1/5'i beğenilmiş. Demek istediğim 3 kere hatta 1000 kere düşünün ama 1 kere yazın! İyi günler...