sen o 0 ı eksik yazınca bunu görenBir "0" eksik ya da fazla ne olacak ki![]()
:/ Çok geç çaktım bilesen o 0 ı eksik yazınca bunu gören matematik hocan seni dövebilir bunu öğrenen baban okula gelir ve hocanla kavga eder hocan bu yüzden dellenir ve seni 2 yıl boyunca bırakır sen de sokaklara düşüp tinerci olursun hayatın kayar bir gün kızlara laf atarken birden ayağın takılır ve yere düşersin ayağa kalkıp yürürken bir kadına çarparsın bu da bir fist lady çıkar ve o ülke ile savaşa gireriz savaşa ABD'de katılır ve atom bombası atar bütün ülke yok olur yani sakın sıfırı unutma
Not:Midoss'un Mesajını Kopyaladım Çaktırmayın Beyler![]()
Ayneno kadar param olsa ertesi gün her şey bedava olur o kadar
Dünyadan her hangi bir yerden Tapatalk 2 ile gönderildi
Tarladaki otlarin kurumasını da felakete bağlasanasen o 0 ı eksik yazınca bunu gören matematik hocan seni dövebilir bunu öğrenen baban okula gelir ve hocanla kavga eder hocan bu yüzden dellenir ve seni 2 yıl boyunca bırakır sen de sokaklara düşüp tinerci olursun hayatın kayar bir gün kızlara laf atarken birden ayağın takılır ve yere düşersin ayağa kalkıp yürürken bir kadına çarparsın bu da bir fist lady çıkar ve o ülke ile savaşa gireriz savaşa ABD'de katılır ve atom bombası atar bütün ülke yok olur yani sakın sıfırı unutma
(NOT: Matematikten 0 alınmasını bile dünyanın yok olmasına bağlamış biriyimFelefet senaryolarında üstüme yoktur
)
3 milyon tlylemi şu an messinin bonservis ücreti 222 milyonu buluyo .s[DOUBLEPOST=1398285895,1398285401][/DOUBLEPOST]hepsiyle yavru tavuklar alırdımMessi'yi Galatasaraya alirdim![]()