3 Milyon TL'niz Olsaydı Neler Yapardınız? || İçeriye Girin :) ||

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
Bir "0" eksik ya da fazla ne olacak ki :D
sen o 0 ı eksik yazınca bunu gören
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
hocan seni dövebilir bunu öğrenen baban okula gelir ve hocanla kavga eder hocan bu yüzden dellenir ve seni 2 yıl boyunca bırakır sen de sokaklara düşüp tinerci olursun hayatın kayar bir gün kızlara laf atarken birden ayağın takılır ve yere düşersin ayağa kalkıp yürürken bir kadına çarparsın bu da bir fist lady çıkar ve o ülke ile savaşa gireriz savaşa ABD'de katılır ve atom bombası atar bütün ülke yok olur yani sakın sıfırı unutma :D


(NOT:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
ten 0 alınmasını bile dünyanın yok olmasına bağlamış biriyim :) Felefet senaryolarında üstüme yoktur :p )
 

ElectroTheDBZFan

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
sen o 0 ı eksik yazınca bunu gören matematik hocan seni dövebilir bunu öğrenen baban okula gelir ve hocanla kavga eder hocan bu yüzden dellenir ve seni 2 yıl boyunca bırakır sen de sokaklara düşüp tinerci olursun hayatın kayar bir gün kızlara laf atarken birden ayağın takılır ve yere düşersin ayağa kalkıp yürürken bir kadına çarparsın bu da bir fist lady çıkar ve o ülke ile savaşa gireriz savaşa ABD'de katılır ve atom bombası atar bütün ülke yok olur yani sakın sıfırı unutma :D
Not:Midoss'un Mesajını Kopyaladım Çaktırmayın Beyler :D
 

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
sen o 0 ı eksik yazınca bunu gören matematik hocan seni dövebilir bunu öğrenen baban okula gelir ve hocanla kavga eder hocan bu yüzden dellenir ve seni 2 yıl boyunca bırakır sen de sokaklara düşüp tinerci olursun hayatın kayar bir gün kızlara laf atarken birden ayağın takılır ve yere düşersin ayağa kalkıp yürürken bir kadına çarparsın bu da bir fist lady çıkar ve o ülke ile savaşa gireriz savaşa ABD'de katılır ve atom bombası atar bütün ülke yok olur yani sakın sıfırı unutma :D
Not:Midoss'un Mesajını Kopyaladım Çaktırmayın Beyler :D
:/ Çok geç çaktım bile
 

ParvulaPX

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :


1) Milyoner Olurdum
2) AhmetMelihi Öldürmek Icin Adam Tutardım :D
[Saka Yapıyom Ya]
 

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
o kadar param olsa ertesi gün her şey bedava olur o kadar

Dünyadan her hangi bir yerden Tapatalk 2 ile gönderildi
 

JaaC

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
sen o 0 ı eksik yazınca bunu gören matematik hocan seni dövebilir bunu öğrenen baban okula gelir ve hocanla kavga eder hocan bu yüzden dellenir ve seni 2 yıl boyunca bırakır sen de sokaklara düşüp tinerci olursun hayatın kayar bir gün kızlara laf atarken birden ayağın takılır ve yere düşersin ayağa kalkıp yürürken bir kadına çarparsın bu da bir fist lady çıkar ve o ülke ile savaşa gireriz savaşa ABD'de katılır ve atom bombası atar bütün ülke yok olur yani sakın sıfırı unutma :D


(NOT: Matematikten 0 alınmasını bile dünyanın yok olmasına bağlamış biriyim :) Felefet senaryolarında üstüme yoktur :p )
Tarladaki otlarin kurumasını da felakete bağlasana :D


Edit:.köylere okul yapardim



GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

AxcelaD

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Messi'yi Galatasaraya alirdim :D
3 milyon tlylemi şu an messinin bonservis ücreti 222 milyonu buluyo .s[DOUBLEPOST=1398285895,1398285401][/DOUBLEPOST]hepsiyle yavru tavuklar alırdım :p
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :
1)Ankarada havuzlu bi villa yaptırırdım (5+2)(800 bin tl)
2)bir lamborghini avendator(800 bin tl)
3)son model gayet iyi bir pc + ps4 (7000 tl)
4)bu güne kadar almayı planladığım tüm oyunlar(3000 tl)
5)Profesyonel bir futbol topu(350 tl)
6)dedicadet bir sunucu + site(650 tl)
7)gerisinin bir kısmını hayır kurumları bir kısmını gelecek için saklardım
 

Cz144

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
AhmetMelihTR'yi kiralarım
Ronin'i kiralarım
Nitradoyu alırım
Hypixelin sunucusunu kapattırırım ismini alırım
Sunucu açarım

Geri kalan masayı ters çevirip 4 kişi ayaklarına oturmak küveti sütle doldurup buzlu badem sokmak falan
 

KaanGunlu

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim 3 Milyon TL Param Olsa :
1) mutayit olurdum 5 yılda 10 katına çıkardı o para :D
2) İş adamı olurdum B)
3) sizin o dalga geçtiğiniz bimi alırdım (%10-%5 ini)
4) baya param olurdu :D
 
Üst