TEOG Puanları

TEOG Puanınız kaç?

  • 300-350

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 350-400

    Kullanılan: 3 9.7%
  • 400-450

    Kullanılan: 4 12.9%
  • 450-500

    Kullanılan: 20 64.5%

  • Kullanılan toplam oy
    31

LordTs

Umut
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
sen de bendensn 6. sınıfta umursamıyordum 8 de aklıma geldi ders çalışmak 6. sınıf 96, 8. sınıf 99. Bu sene mi girdin önceki mi ?[DOUBLEPOST=1435568303,1435568264][/DOUBLEPOST]
çalışsydn
Teşekkür aldım zaten puanım YEP puanı 309 hepsine kafam .. ben imamhatip diye saçma sistemli okulmu olur
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
kadıköy anadolu
Tebrikler, cidden güzel bir okula gitmişsiniz.
Biz hala Vefa :/
485 ile çıkarsın vefadan bence ?
Haklısınız fakat puanım çok kritik bir seviyede maalesef. Adnan Menderes Anadolu gibi adı sanı duyulmamış lise yerine köklü bir okulu tercih ettiğimden dolayı da Vefa güzel bir tercih haline geliyor. KAL ve CAL'i de yazacağım fakat gelme şansları çok düşük. Diğer 490-480 aralığında okullar ise ya bana uzak ya da bayıla bayıla gideceğim liseler değil.
 

Kaan697

Vae Victus
En iyi cevaplar
0
Tebrikler, cidden güzel bir okula gitmişsiniz.
Biz hala Vefa :/

Haklısınız fakat puanım çok kritik bir seviyede maalesef. Adnan Menderes Anadolu gibi adı sanı duyulmamış lise yerine köklü bir okulu tercih ettiğimden dolayı da Vefa güzel bir tercih haline geliyor. KAL ve CAL'i de yazacağım fakat gelme şansları çok düşük. Diğer 490-480 aralığında okullar ise ya bana uzak ya da bayıla bayıla gideceğim liseler değil.
kastın cağaloğlu ise o da uzakta değil mi ? Uzalık konusunda haklısın ben de İEL' i seçecektim de üşendim 15 tatilden önceleri tutuyordu sanırım hatta galatasaray da 1 kontenjan ile tutuyordu yazmadım benden 1 puan düşük bir arkadaşım gitti hatta.
 

Mello01

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
kastın cağaloğlu ise o da uzakta değil mi ? Uzalık konusunda haklısın ben de İEL' i seçecektim de üşendim 15 tatilden önceleri tutuyordu sanırım hatta galatasaray da 1 kontenjan ile tutuyordu yazmadım benden 1 puan düşük bir arkadaşım gitti hatta.
Babam Cağaloğlunda çalıştığı için beni kendisi götürebilir. KAL çıkarsa zaten orada bile yatarım. Tabi nakilleri de deneyeceğim. Umarım tutar. (Esenlerde oturuyorum)
 
Üst