Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    IQ Testi

    Herhangi bir yerde yaşımı hiç sallamadım (Kayıt formlarındaki tarih seçimi hariç :p) Yıl olarak hesaplayarak verdim hep yaşımı. Mesela 2015 itibari ile kendime 14 yaşında diyeceğim ^_^ Foruma ilk kayıt olduğumda kimse tanımıyordu beni (Ki nereden tanıyacaklarsa artık :p) Sonra bir kitlem oldu...
  2. Salturbone

    Skype Açılmama sorunu

    İşte bu yüzden windows 8.1 e geçin ^_^
  3. Salturbone

    IQ Testi

    Gün hesabı didim. Yoksa her yerde 13 derim. Yıl hesabı 13'e işaret çünkü ^_^ Ve aralık 11 doğumluyum steam üzerinden oyun yollayın :P Ve dersler senin zamanında 7. sınıfta olduğundan daha zor (ki 8. sınıfa gitmem gerekiyor <_<)
  4. Salturbone

    IQ Testi

    Nu 14'e giriyorsun :p 2015 yılı itibari ile 14 yaşındasın :p Tabii bu yıl hesabı. Gün hesabı yaparsak ben 12 yaşında sen de 14 üne girmeye hazırlanan bir gençsin :p
  5. Salturbone

    Arkadaşlar acil olarak kar yağdırma sistemi

    i don't understand :(
  6. Salturbone

    Arkadaşlar acil olarak kar yağdırma sistemi

    Wow Wow Wow Wow TROH !
  7. Salturbone

    IQ Testi

    Yalnız yıl hesabıyla şu anda 13 ü bitirip 14'e giriyorsun <_<
  8. Salturbone

    En Iyı Mod Paketi Nedir ? (Acil Yardım)

    Git Vanilla oyna çok güzeldir kendisi dünyadaki çoğu insan onu oynuyor :P
  9. Salturbone

    IQ Testi

    Whoov 11 Ay var aramızda :P
  10. Salturbone

    IQ Testi

    :p
  11. Salturbone

    IQ Testi

    Yanloz bu yetüşkünler içun sakun yapmayun o_O
  12. Salturbone

    Türkçe

    şöyle yapalım; tüm i leri ı yap tüm ö leri o yap tüm ğ leri g yap şeklinde bir skript yazılabilir. ancak uğraşmak istemiyorum -_-
  13. Salturbone

    Acil yardım Beyler

    format at :P
  14. Salturbone

    Muhteşem Gif filmi: Keskin Nişancı

    @LordT ye bin basar ehehe :D
  15. Salturbone

    IQ Testi

    Steam üzerinden konuşuyrken de belirmiştim sana. Cahilsin ! Gizli not bırakmıştım oraya öhm -_-
  16. Salturbone

    IQ Testi

    157 ^_^ (Aslında yapmadım 30 dakika uğraşmak istemiyorum)
  17. Salturbone

    Saçma sapan gifAnimasyonu / Mutlu SON?

    nü ünlüdün düdüğümdün ?
  18. Salturbone

    Saçma sapan gifAnimasyonu / Mutlu SON?

    phütüscüpü
  19. Salturbone

    Canlı Yayın Yapsam Kim Gelir ?

    Adil Kullanım kotasını bitirmesem gelirdim ^_^
  20. Salturbone

    Canlı Yayın Yapsam Kim Gelir ?

    Ben gelmem onu bil yeter ^_^
  21. Salturbone

    Saçma sapan gifAnimasyonu / Mutlu SON?

    Yülnüz bü üş türkçü künüşün türkmün trübzünsüprlü fütbülcünün dürümünü bünzüdü. Üdüm türkçü künüşüyür bür dü çüvürmün tütmüşlür... .s
  22. Salturbone

    Saçma sapan gifAnimasyonu / Mutlu SON?

    BÜLÜŞ DÜDÜM.
  23. Salturbone

    Saçma sapan gifAnimasyonu / Mutlu SON?

    BÜ ÜDÜM BÜNÜ TÜRCÜMÜ ÜTSÜN. TÜRCÜMÜN ÜLÜRÜK ÜLÜCÜM SÜNÜ.BÜLÜŞÜ ÇÜLÜŞÜR MÜSÜN ?
  24. Salturbone

    Saçma sapan gifAnimasyonu / Mutlu SON?

    MÜHDÜ ÜLÜŞTÜRDÜ.
Üst