Herhangi bir yerde yaşımı hiç sallamadım (Kayıt formlarındaki tarih seçimi hariç :p) Yıl olarak hesaplayarak verdim hep yaşımı. Mesela 2015 itibari ile kendime 14 yaşında diyeceğim ^_^ Foruma ilk kayıt olduğumda kimse tanımıyordu beni (Ki nereden tanıyacaklarsa artık :p) Sonra bir kitlem oldu...