Altta neden o kadar boşluk var ?
Haklısın bence de. Bana kalırsa Rehberler bölümünde açılan konuların server konulara gibi denetlenmesi lazım. Bir sayfada aynı konudan 5-6 tane var. Ve çoğu üyeciğimiz de konu açarken konuya özen göstermiyor(yani çoğu konu ctrl+v). Bu konuda yetkililerin bir şey...